Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتقادات بروکسل از آلمان، دولت این کشور اعلام کرد فرمان صادر شده در خصوص عدم صادرات اقلام بهداشتی را اصلاح می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت آلمان اعلام کرد در توافق با اتحادیه اروپا فرمانی را که پیش‌تر درخصوص عدم صادرات اقلام بهداشتی صادر کرده بود، اصلاح می‌کند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وزارت اقتصاد آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هدف دولت مراقبت از مردم آلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌طور برابر، اصول اساسی دولت اطمینان از حفظ همبستگی با اروپا در زمان بحران [شیوع] ویروس کرونا است».

این بیانیه افزود: «هر دو هدف از طریق فرمان صادر شده قابل دستیابی خواهند بود. تحت اصلاحات جدید، آژانس مربوطه می‌تواند صادرات اقلام مراقبتی نظیر را افزایش دهد. برای مثال جهت تمرکز بر تهدیداتی که متوجه اعضای اتحادیه اروپا شده است».

روز شنبه «اورسولا فن در لین» رئیس کمیسیون اروپا در اظهاراتی انتقادی گفته بود محدودیت های اعمال شده برای صادرات لوازم پزشکی از سوی برخی کشورها از جمله فرانسه و آلمان، بازار واحد اتحادیه اروپا را در زمانی که نیاز به اقدامات عملی وجود دارد، تضعیف می‌کند.

تا کنون در آلمان به تنهایی حدود ۴۶۰۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است که از این میان ۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین در سطح جهانی، آمار مبتلایان ۱۵۷۲۰۳ نفر و شمار جان باختگان در اثر ابتلا به بیماری «کووید-۱۹» به نزدیک ۶ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اتحادیه اروپا آلمان صادرات همبستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران

بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان خبر داد و گفت: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

او با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، افزود: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد