Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:32:32 GMT

وای فای رایگان 60 روزه در آمریکا به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۱۲۹۱

وای فای رایگان 60 روزه در آمریکا به خاطر کرونا

شرکت های اینترنتی و مخابراتی در آمریکا اعلام کرده اند با هدف تشویق مردم به باقی ماندن در منازل و دورکاری خدمات اینترنتی خود را ارزان تر یا رایگان می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، برخی از اپراتورهای آمریکایی خدمات خود را ارزان تر می کنند و تعدادی نیز خدماتشان را به طور کامل برای مدت ۶۰ روز رایگان می کنند تا افرادی که به علت شیوع ویروس کرونا در منازل خود خانه نشین شده اند، امور شخصی و حرفه ای را بدون مشکل انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کام کست از جمله این شرکت هاست که از ارائه رایگان خدمات وای – فای برای مدت ۶۰ روز خبر داده است. این خدمات از روز شنبه آغاز شده است. البته این خدمات رایگان مربوط به سرویس های خانگی نیست و هات اسپات های کام کست که برای خدمات رسانی به کسب و کارهای کوچک و سازمان های عمومی دولتی برپا شده اند را شامل می شود.

دو شرکت ای تی اند تی و چارتر کامیونیکیشن هم از ارائه خدمات رایگان وای فای برای ۶۰ روز خبر داده اند. چارتر خدمات اینترنت خانگی خود را برای خانوارهایی که در منزل دانشجو دارند هم رایگان کرده است.

وریزون هم هزینه دریافتی بابت خدمات اینترنت را کاهش داده و تی موبایل نیز از راه اندازی طرح دیتای نامحدود بر روی گوشی های هوشمند و نیز ارائه بسته های جدید به دانشجویان و دانش آموزان برای بهره مندی از کلاس های آنلاین خبر داده است.

 

شرکت کاکس هم سرعت اینترنت مشترکان خدمات کم سرعت خود را بدون دریافت هزینه اضافی افزایش داده و اسپرینت هم اعلام کرده به مدت ۶۰ روز مشترکانش بدون محدودیت حجمی می توانند از اینترنت استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا اینترنت دانشجو کرونا وای فای ۶۰ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، قرار است طی ماموریت IM-۲ شرکت Inituitive Machineسخت افزاری برای یک نسخه ساده از شبکه ارتباط اینترنتی به فضا پرتاب شود و روی قطب جنوب ماه فرود بیاید.

تجهیزات نوکیا که در اصل یک جعبه شبکه ارتباطی است، لندر ماه Nova-C را با کاوشگر MAPP و ابزار جهنده Micro-Nova ساخت همین شرکت مرتبط می کند و به این ترتیب قابلیت های شبکه اینترنتی در مسافت های کوتاه و طولانی آزموده می شود.

تیری کلاین رییس Bell Labs Solutions Research در نوکیا در بیانیه ای اعلام کرد: ارتباطات نیز مانند سرپناه، غذا و تجهیزات حیاتی بخشی مهم از هر ماموریتی است که به مریخ انجام می شود. با ایجاد یک شبکه اختصاصی در فضا، ما از همان فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌بریم که میلیاردها تلفن هوشمند را روی زمین به هم متصل می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی ناسا قراردادهایی با ۱۴ شرکت امضا کرد تا فناوری های نوین برای پشتیبانی از برنامه آرتمیس را توسعه دهند. نوکیا ۱.۴۱ میلیون دلار دریافت کرد تا نخستین شبکه سلولی روی ماه را بسازد. این شرکت به جای توسعه فناوری های جدید، سخت افزارهای فعلی را برای محیط ماه سازگار کرد.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، شبکه ۴G/LTE نوکیا روی ماه پهنای باند بیشتری نسبت به سیستم های فرکانس بسیار بالا(UHF) فراهم می کند که برای ارتباطات فضایی توسعه یافته اند. این امر نه تنها ارتباطات بین فضانوردان بلکه برای سیستم های رباتیک خودران روی ماه را تسریع می کند. علاوه بر آن شبکه مذکور به تدریج برای مریخ سازگار می شود و در آینده به ۵G ارتقا می یابد.

کد خبر 6092059 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه