Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:50:24 GMT

مشکل قطعی آب در مجتمع آبرسانی «سمک» نهبندان رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۲۹۱۶

مشکل قطعی آب در مجتمع آبرسانی «سمک» نهبندان رفع شد

محمدعلی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رفع این مشکل یکهزار متر خطوط انتقال فرسوده اصلاح و بازسازی شد که مشکل کمبود و قطعی آب روستاهای «میغان، رومه، حاجی آباد، دهنو، مهل آباد، سلطانی، سمک و حسن آباد کرغند سنگ» رفع شده است.

وی با اشاره به افزایش مصرف آب در روستاهای شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایام نوروز از روستاییان خواست مدیریت بیشتری در مصرف آب داشته باشند تا در ایام نوروز مشکل قطعی آب در روستاها را نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی بیان کرد: ما نیز تلاش می‌کنیم تا توجه به ایام عید افزایش تولید آب را در مجتمع‌ها داشته‌ باشیم و در صورت کمبود آب در روستاها مشکل را با حمل آب با تانکر رفع خواهیم کرد.

وی همچنین از روستاییان خواست به عنوان همیار آب هرگونه مشکل قطعی و کمبود آب و یا ترکیدگی خطوط و شبکه های انتقال آب در روستاها را به سامانه ۱۵۲۳ گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنیم.

نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند قرار دارد.

برچسب‌ها روستائیان نهبندان آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان نهبندان آب آشامیدنی روستائیان نهبندان آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار در نهبندان

۱۵ اردیبهشت در روزی که بر اثر سیلاب و جاری شدن رودخانه های فصلی تمامی جاده های روستایی مسدود شده بود، امدادگران پایگاه چاهداشی شهرستان گزارشی مبنی بر گرفتار شدن آمبولانس حامل مادر باردار پشت رودخانه فصلی روستای میغان دریافت کردند.

خودروی آمبولانس که برای انتقال مادر باردار از روستای بصیران به شهرستان نهبندان راهی این روستا شده بود، پشت رودخانه فصلی روستای میغان گیر افتاد و با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش، خودروی آمبولانس هلال احمر پایگاه چاهداشی شهرستان نهبندان به روستای بصیران اعزام و مادر باردار را به سلامت به بیمارستان رساند.

نوزاد این مادر باردار به محض رسیدن به بیمارستان به سلامت به دنیا آمد و گرمابخش خانواده ۵ نفره شد.

دختر تازه متولد شده این مادر در سلامتی کامل به سر می برد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد