Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@15:30:53 GMT

روحانی: دولت تجهیزات درمانی را تامین خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۳۳۶۰

روحانی: دولت تجهیزات درمانی را تامین خواهد کرد

خبرگزاری ایسنا: در یادداشت توییتری علی رضا معزی به همراه انتشار عکسی از رییس جمهور آمده است: ارزیابی روند درمان کرونا در گفتگوی ویدیو کنفرانسیِ مدیران، پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان امام خمینی با رییس‌جمهور روحانی؛ ارائه‌ی توضیحات تخصصی و تشریح دقیق مسائل توسط کادر درمانی بیمارستان.

دولت تجهیزات درمانی را تامین خواهد کرد/ مردم به یکدیگر کمک کنند

رئیس‌جمهور گفت: دولت هم با همه توانی که در اختیار دارد اقداماتی را برای تامین تجهیزات، امکانات، حمایت و پشتیبانی از پرسنل خدوم بخش درمان انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز (یکشنبه) در ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس، گروه پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه من می‌خواهم از همه شما پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) و دیگر بیمارستان‌های کشور و همچنین پزشکان، پرستاران و کادر درمانی تشکر کنم، گفت: مردم در این مقطع حساس قدردان شما هستند. این اعتماد و اطمینانی که در مردم به طور نسبی وجود دارد به خاطر اعتماد به بخش درمانی و بهداشتی کشور است. اگر ما دارای این افتخار آفرینان در سطح کشور نبودیم این اضطراب مردم چند برابر بود.

وی افزود: امروز یک آرامش نسبی در جامعه ما وجود دارد، زیرا مردم می‌دانند اگر دچار بیماری و مشکلات ناشی از ویروس کرونا شوند، پزشکان دلسوز و پرستاران فداکار در کنار آن‌ها هستند و دولت هم با همه توانی که در اختیار دارد، اقداماتی را برای تامین تجهیزات، امکانات، حمایت و پشتیبانی از پرسنل خدوم بخش درمان انجام می‌دهد.

رئیس‌جمهور گفت: من لحظات بسیار خوشحال کننده‌ای در صحبت با شما داشتم بخصوص اینکه تاکید کردید برخی از اقلام همچون ماسک برای همه نیاز نیست و مورد نیاز برخی افراد است، اما مراقبت‌های بهداشتی برای همه لازم است.

روحانی تصریح کرد: این مردم هستند که باید به خودشان کمک کنند و شما باید راه و مسیر را به آن‌ها نشان دهید تا از این مقطع حساس به خوبی عبور کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسنل بیمارستان امام خمینی روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش