Web Analytics Made Easy - Statcounter

در «فارس من» به اشتراک بگذارید؛ برایمان بنویسید روزهایی که در خانه هستید چطور وقت خود را می‌گذرانید؟

به گزارش خبرگزاری فارس؛ «قرنطینه‌ی خانگی» اولین سوغات ویروس چینی برای ما بود. از همان روزهای اولی که سروکله‌ی «کرونا» پیدا شد، تعطیلی‌های مکرر به سراغمان آمد و چاره‌ای جز خانه‌نشینی نداشتیم. چیزی هم تا تعطیلات نوروز باقی نمانده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی که برخلاف همیشه، در آن خبری از سفر و گردش و تفریحِ بیرون از خانه نیست. «کرونا» حتی لذت عیددیدنی را هم از ما گرفته و آن‌طور که از شواهد پیداست، دست‌کم تا آخر نوروز باید در خانه بمانیم و روزگار را، قرنطینه‌ای را سر کنیم.

 

«فارس من» قرار است صدای سوژه‌های شما باشد تا خبرنگاران ما آن‌ها را به دست مسئولین برسانند. اما یک‌بار هم بد نیست سوژه‌ها و کمپین‌های «فارس من» را به سمت خودمان برگردانیم. در این اوضاع و احوال، بهترین کسی که می‌تواند به ما کمک کند، خودمان هستیم.  تحمل روزهای خانه‌نشینی، آسان نیست اما به تعداد هم‌وطنانِ خانه‌نشین، برای گذران قرنطینه راه‌های متنوعی وجود دارد و به اشتراک گذاشتن این راه‌ها، می‌تواند قرنطینه را برای تعداد بیشتری از مردم، قابل تحمل کند.

 

پس این، یک فراخوان است. فراخوانی از «فارس من» به سردبیرانش. به شما که همیشه همراه ما بودید و در کنار هم، از مسئولین بابت کارهای نکرده و مطالبات بر زمین مانده، پرسش‌گری کردیم. این بار می‌خواهیم از شما رسماً دعوت کنیم تا برای گذراندنِ تعطیلاتِ نوروزی در خانه، به همراهان «فارس من» پیشنهاد بدهید. از راهکارهای ساده‌ای مثل معرفی کتاب و فیلم گرفته تا پیشنهاد بازی‌های خانگی و تفریح‌های خانوادگی.

 

هر چیزی که فکر می‌کنید می‌تواند زهرِ خانه‌نشینی را بگیرد و یک تفریحِ سالمِ خانگی باشد را در «فارس من» تبدیل به کمپین کنید. خبرنگاران ما کمپین‌های پرامضای شما را جدا می‌کنند و در گزارش‌های مختلف، به مخاطبین فارس معرفی خواهند کرد. قرار گرفتن پیشنهادهای همه در کنار هم، می‌تواند بسته‌ای از پیشنهادهای کاربردی برای لذت بردن از نوروزِ خانگی را در اختیار مردم قرار دهد. پس، در کنار همه‌ی سوژه‌های روتینی که برای «فارس من» ثبت می‌کنید، نیم‌نگاهی هم به پیشنهادهای خلاقانه برای عبور از تعطیلات داشته‌باشید و آن‌ها را هم در این سامانه ثبت کنید.

 

انتهای پیام/ ع

منبع: فارس

کلیدواژه: فراخوان تعطیلات نوروز قرنطینه ویروس فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان

ایسنا/خوزستان سازمان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر رویداد هنری وعده صادق را در سطح استان خوزستان برگزار می‌کنند.

کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر فراخوان استانی رویداد هنری وعده صادق را در چهار محور مختلف منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، محورهای مطرح شده در این فراخوان به این شرح است: هنرهای‌ تجسمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، پوستر و کارکاتور)، عکس و فیلم (سبک‌های مختلف خوشنویسی، تایپوگرافی، آیه‌های قرآنی، شعارهای مرتبط)، هنرهای نمایش (تئاتر خیابانی و صحنه‌ای) شعر و داستان (سبک آزاد).

علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۵۶۸۸۰۳۸ تماس بگیرند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید