Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@08:18:51 GMT

مصدومیت شدید 3 نوجوان براثر انفجار مواد محترقه

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۹۷۵۴

آفتاب‌‌نیوز :

مجید محمدغریبانی اظهار کرد: این سه نوجوان از محلات سیزده‌گانه اردبیل هستند که به دلیل انفجار ترقه دست‌ساز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه فوتی نداشتیم، خاطرنشان کرد: سه نوجوان حادثه دیده از ناحیه دست و صورت و پا مصدومیت جدی دیده و با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه در وضعیت موجود بیمارستان‌های استان به دلیل ابتلای بالای مردم به کروناویروس کادر درمانی در شرایط حساسی به سر می‌برند، تصریح کرد: از مردم انتظار داریم در این روزهای پرمشغله بیمارستان‌ها جانب احتیاط را داشته و بار اضافی درمان را به کادر بیمارستان‌ها تحمیل نکنند.
محمدغریبانی به وضعیت ابتلای همشهریان به کروناویروس در روز جاری اشاره کرد و گفت: امروز در شرایطی ابتلای جدید در اردبیل ثبت نشده بود که تا زمان اعلام خبر نتیجه آزمایشات معلوم نبود.
وی با اظهار تاسف از آمار بالای فوتی‌ها براثر سوءمصرف الکل در روزهای اخیر و به دلیل برخی رفتارهای ناشیانه مردم افزود: فوتی‌های ناشی از سوءمصرف الکل از کرونا در اردبیل پیشی گرفته است.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر 292 نفر بیمار کرونایی در بیمارستا‌ن‌های اردبیل بستری هستند و کادر درمانی با بالاترین ظرفیت در راستای خدمات‌رسانی و درمان این بیماران در تلاش هستند.
محمدغریبانی از مثبت بودن تست کرونای رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز خبر داد و اظهار کرد: دکتر اخوان اکبری در منزل و در قرنطینه به سر می‌برند و از منزل پیگیر مسایل مربوط به ستاد پیشگیری از کروناویروس در استان هستند.
وی خاطرنشان کرد: به رغم مثبت بودن تست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هیچ توقفی در پیگیری‌ها صورت نگرفته و بدون هیچگونه خللی روند مدیریت درمان و پیشگیری از طریق دکتر اخوان اکبری در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انفجار مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در شرایطی خود را آماده پنج بازی حساس باقی مانده در لیگ برتر می‌کند و در تلاش برای بقا در سطح اول فوتبال ایران است که بدشانسی بزرگی در هفته گذشته برای این تیم اتفاق افتاد و ساسان حسینی، مهاجم این تیم با آسیب دیدگی جدی مواجه شد.

ساسان حسینی که در نقل و انتقالات زمستانی به صنعت نفت آبادان اضافه شد و در دور برگشت برای این تیم به میدان می‌رفت، در تمرینات طلایی پوشان با مصدومیت شدید مواجه شد که پس از معاینات پزشکی، پارگی آشیل پای او به تایید رسید.

این مهاجم که در لیگ بیستم و سن 22 سالگی دوران درخشانی زیر نظر مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان داشت و با زدن هشت گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی، پدیده فصل لقب گرفته بود، حالا با مصدومیت شدیدی مواجه شده که مدت‌ها از میادین دور خواهد بود.

ساسان حسینی که پای خود را تحت عمل جراحی قرار داده، پیش‌بینی می‌شود تا پایان دور رفت فصل آینده لیگ برتر نتواند برای تیمش به میدان برود و از میادین دور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ ۲۰
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه