Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@14:19:01 GMT

فوتبال برزیل هم برابر کرونا زانو زد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۲۵۹۱

فوتبال برزیل هم برابر کرونا زانو زد

کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که کلیه رقابتهای فوتبال در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد کلیه رقابت های ملی فوتبال در این کشور تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است. روجریو کابوکلو، رئیس این کنفدراسیون اعلام کرد این سازمان برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور برزیل آماده است تا به دولت این کشور کمک کرده و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد ایتالیا برای لغو مسابقات یورو ۲۰۲۰

این تصمیم کنفدراسیون فوتبال برزیل بعد از آن اتخاذ شد که فیفا اعلام کرد رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 آمریکای جنوبی که قرار بود از تاریخ 26 تا 31 مارس برگزار شود را به تعویق انداخته است.

در بیانیه‌ای که در وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال برزیل منتشر شده توضیح داده شده که فدراسیون‌های فوتبال ایالتی این کشور همچنان مدیریت رقابت های فوتبال در هر ایالت را به عهده خواهند داشت ولی کنفدراسیون به آنها متذکر شده که واکنش هماهنگ نسبت به اپیدمی کرونا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در این بیانیه آمده است:" کنفدراسیون فوتبال برزیل تصمیم گرفته از روز دوشنبه 16 مارس رقابت های ملی زیر نظر خود را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در بیاورد. این  رقابت ها شامل کوپا دو برزیل، رقابت های ملی زنان آ1 و آ2، رقابت های ملی زیر 17سال و کوپا دو برزیل زیر 20سال می‌شود. کنفدراسیون فوتبال با وزارت بهداشت در تماس دائمی خواهد بود و تلاشش را خواهیم کرد تا با همکاری با ارگان های مختلف بتوانیم بر این مشکل بزرگ غلبه کنیم و امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم به شرایط نرمال برگردیم".

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فوتبال ویروس کرونا برزیل کنفدراسیون فوتبال برزیل رقابت های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال مشخص شود.

شاگردان توماس توخل روز گذشته در رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف اشتوتگارت رفتند و با نتیجه 1-3 در این دیدار شکست خوردند تا جایگاه دومی‌شان در این مسابقات هم به خطر بیفتد و شرایط در آستانه بازی حساس برابر رئال مادرید هم برایشان دشوار شود.

مولر پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«نمی‌توانیم از نتیجه‌ای که امروز به دست آمد خوشحال باشیم اما باید با شما صادق باشم و بگویم که بازی چهارشنبه شب برابر رئال مادرید برای ما به قدری بزرگ و مهم است که نمی‌توانیم اجازه ورود افکار منفی به ذهن‌مان را بدهیم.»

به نظر می‌رسد که مولر امیدوار است که این نتیجه تلخ تاثیری رو روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی با رئال نگذارد و آنها بتوانند با روحیه بالا و انگیزه بسیار در این دیدار به پیروزی برسند و راهی بازی فینال در ورزشگاه ومبلی برابر یکی از دو تیم دورتموند یا پاری سن ژرمن شوند.

دیگر خبرها

  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال