Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود لغو مراسم رسمی سالگرد قربانیان حمله به دو مسجد نور و لینوود در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعدادی از شهروندان این کشور برای ادای احترام به قربانیان این حمله خونین، خود را به این شهر رساندند.

به گزارش ایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، ده‌ها موتورسوار در مقابل مسجد نور در شهر کرایست‌چرچ تجمع کردند تا همبستگی خود را با اقلیت مسلمانان محلی ابراز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها همچنین رقص محلی بومیان نیوزیلند از نژاد مائوری‌ها معروف به رقص "هاکا" را به نمایش درآوردند.

مرکز اسلامی لینوود، واقع در کرایست‌چرچ هم نسخه‌های قرآن کریم را به صورت رایگان در میان کسانی که در یک مرکز تجاری در این شهر حضور داشتند توزیع کرد.

این اقدامات در حالی انجام می‌گیرد که دولت نیوزیلند تصمیم گرفت به دلیل شیوع کرونا ویروس رویداد بزرگداشت ملی قربانیان حمله به دو مسجد مذکور را لغو کند.

۱۵ مارس ۲۰۱۹ در مسجد نور و مرکز اسلامی لینوود، واقع در کرایست‌چرچ نیوزیلند تیراندازی رخ داد و بنا بر آمارهای رسمی در پی این تیراندازی ۴۹ تن زخمی و ۵۱ تن کشته شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله به دو مسجد در نیوزیلند کروناویروس کرونا در جهان کرایست چرچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری