Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:02:15 GMT

ثبت اولین مورد مرگ بر اثر کرونا در بحرین

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۴۲۹۵

ثبت اولین مورد مرگ بر اثر کرونا در بحرین

وزارت بهداشت بحرین از مرگ یکی از مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ بین الملل نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت بحرین از اولین مورد مرگ بر اثر کرونا در بحرین خبر داد، بر اساس اعلام وزارت بهداشت متوفی خانم 65 ساله و از مبتلایان به ویروس کرونا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مشهد نیز یک نفر دیگر از زائران بحرینی باقی مانده در این شهر بر اثر سکته قلبی فوت کرده است، این پنجمین مورد فوتی ثبت شده در میان زائران بحرینی به جای مانده در ایران است. 

جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به پنجمین مورد از فوت زائران بحرینی باقی مانده در جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم بحرین تنها نظاره گر امور است و هیچ اقدامی را برای نجات جان بیش از 1500 بحرینی که به بهانه شیوع کرونا در ایران سرگردان و بلاتکلیف مانده اند انجام نمی دهد.

شایان ذکر است که پیش تر سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع اتباع بحرینی باقی مانده در ایران با غیرمسئولانه خواندن رفتار دولت بحرین در قبال شهروندان خود تاکید کرده است که هم‌اکنون حدود 1300 نفر از شهروندان بحرینی که برای زیارت و گردشگری به ایران آمده‌اند به‌دلیل تجاهل دولت بحرین نسبت به رسیدگی به وضعیتشان مجبور به اقامت طولانی و ناخواسته در ایران شده‌اند.

انتهای پیام/

R36361/P/S8/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در ساختمان وزارت خارجه دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری آرتی نیز گزارش داد در پایان ماه مارس گذشته، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دعوت رسمی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای شرکت در نشست آتی سران کشور‌های عربی دریافت کرد.

اجلاس سران کشور‌های عربی قرار است ۱۶ می در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

سال گذشته، اسد برای اولین بار پس از ۱۲ سال دوری و توقف عضویت دمشق در اتحادیه عرب در نشست سران این اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران