Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون عمرانی شهردار تبریز از آسفالت ریزی ۲۵ هزار تنی در خیابان‌های تبریز طی اسفندماه ۹۸ خبر داد.

محمد حسین اسحقی در این خصوص اظهار کرد: با اینکه شاهد گسترش شیوع ویروس کرونا هستیم ولی خدمات عمرانی شهرداری تبریز با لحاظ اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی برای کارگران و عوامل بدون هیچ وقفه‌ای انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمستان امسال با توجه به بارش شدید برف در شهر تبریز شاهد استفاده زیاد از نمک بودیم و برای همین تخریب‌هایی در آسفالت معابر و خیابان‌ها به وجود آمد و برراین اساس از ابتدای اسفند تاکنون ۲۵ هزار تن آسفالت در نقاط مختلف شهر توزیع شد.

وی اظهار کرد: آسفالت ریزی امسال نسبت به سال گذشته رشد ۸۰ درصدی دارد و بعد از مساعد شدن شرایط جوی پروژه‌های آسفالت ریزی و لکه گیری تداوم می‌یابد.

معاون عمرانی شهردار تبریز گفت: پروژه‌های آسفالت ریزی توسط ۵۰ اکیپ عمرانی در ۱۰ منطقه شهرداری تبریز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا نیز اظهار کرد: تمهیدات لازم برای عوامل آسفالت ریزی در نظر گرفته شده است و کارگران مجهز به ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: با توجه به این‌که شهرداری تبریز ارگانی خدمات رسان است، به همین دلیل تعطیل شدنی نیست و عوامل شهرداری تبریز برای آبادی و توسعه بیشتر شهر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس آسفالت شهرداری تبریز آسفالت ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند

 ابوطالب شفقت در نشست با رییس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان‌ها به همراه معاونت عمرانی استانداری، حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند در این خصوص اقدام نمایند.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری باید هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و تمامی اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا برای انجام خدمات و اقدامات در مناطق مختلف برنامه ریزی شود.

شفقت افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به خوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و جذب اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی از وزارتخانه مربوطه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد