Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید شالوئی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: چهارمین کارگروه مدیریت پسماند با محوریت مدیریت نقاط بحرانی در پیک شیوع ویروس کوید ۱۹ برگزار شد.

او افزود: با توجه به اینکه یکی از بیمارستان‌های شهر میزبان پذیرش و بستری بیماران کرونایی بوده حساسیت مدیریت پسماند‌های پزشکی ویژه و عادی این مرکز خدمات بیش از گذشته مد نظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شالویی بیان داشت: الزام فوری شهرداری به ساماندهی سایت دفن زباله، خاکریزی، دپو و ضدعفونی نمودن و آهک پاشی محل دفن زباله شهرستان از دیگر موارد مطروح و ضروری عنوان گردید. تعطیلی موقت واحد‌های ضایعاتی، حمل به موقع پسماند‌های شهری، شست و شو ضدعفونی نمودن کلیه سطل‌های زباله و ماشین آلات حمل و نقل و ... از سایر موارد مطرح شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان تصریح کرد: معاونت فرمانداری مسجدسلیمان قنبری نیز لزوم همکاری همه جانبه کلیه دستگاه‌ها، واحد‌های صنعتی و خدماتی را در بهبود شرایط بحرانی جهت رفع مشکلات پسماند‌های عفونی و عادی شهرستان را تاکید جدی فرمودند. این جلسه با حضور اعضای کارگروه در محل فرمانداری مسجدسلیمان برگزار گردید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست کرونا ویروس اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود