Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزار ش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی و محمدرضا گرایی از کشتی گیران عنوان دار کشورمان که هم اکنون در شهر شیراز و در کنار خانواده خود حضور دارند با بیان این مطلب افزودند: از مردم عزیز و گرانقدر ایران می‌خواهیم که با در خانه ماندن به جنگ ویروس کرونا که در حال حاضر شیوع آن در کشور در حال گسترش است بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو کشتی گیر شیرازی کشورمان در پاسخ به چگونگی روند تمرینات خود گفتند: با برنامه‌هایی که از کادر فنی دریافت کرده اند به صورت انفرادی در حال انجام تمرینات خود هستند.

معرفی سرپرست هیأت کشتی استان مازندران

با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و موافقت فدراسیون کشتی، عادل عالیشان بعنوان سرپرست هیأت کشتی استان مازندران تا زمان تشکیل مجمع و انتخاب رئیس هیأت کشتی منصوب شد.

گفتنی است پیش از این علی اصغر ثمربخش به حدود نیم قرن سابقه خدمت به ورزش اول کشور ریاست هیأت کشتی استان مازندران را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی از کشتی گیر مبتلا به سرطان

۱۲ کشتی گیر آزادکار قاره آمریکا المپیکی شدند/ مجوز رقیب حسن یزدانی برای حضور در توکیو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی هیأت کشتی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد