Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایالت نیویورک هشدار داد که بیمارستان‌های آمریکا برای بستری کردن افراد مبتلا به ویروس کرونا تخت کافی در اختیار ندارند. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری ان‌بی‌سی،‌ «اندرو کوموئو» فرماندار نیویورک روز دوشنبه در یک نشست خبری هشدار داد که تعداد تخت‌های بیمارستانی در آمریکا برای بستری کردن افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) کفایت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایالت نیویورک که اخیراً به‌منظور کاهش شیوع ویروس کرونا در این ایالت حالت فوق‌العاده اعلام کرده است، در خصوص وضعیت بیمارستا‌ن‌های آمریکا هشدار داد: «اگر شیوع کرونا در کشور به اوج برسد و خیل عظیمی از بیماران مبتلا به کرونا به سمت نظام سلامت سرازیر شود، ما به مشکل جدی برخواهیم خود زیرا تخت بیمارستانی کافی در اختیار نداریم.»

وی افزود: «من در نامه‌ای به رئیس‌جمهور ترامپ از وی خواسته‌ام که دستور دهد یگان‌های مهندسی ارتش کار احداث بیمارستان‌های موقت را آغاز کنند.»

فرماندار ایالت نیویورک با انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با بحران کرونا اظهار داشت: «دولت فدرال از همان روز اول شیوع این ویروس همواره از بحران عقب‌تر بوده است. صادقانه بگویم که ایالت‌ها از ظرفیت کافی برای جبران کاستی‌های دولت فدرال در این زمینه برخوردار نیستند.»

بر اساس آخرین آمارهای مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) تاکنون بیش از 3800 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 70 نفر جان باخته‌اند.

ازدحام وحشتناک جمعیت در فرودگاه‌های آمریکا عامل شیوع گسترده‌تر کرونا در این کشور + فیلمسندرز: ترامپ حقایق تکان‌دهنده‌ای را درباره کرونا مخفی کرده استشهردار نیویورک: باید با ذهنیت زمان جنگ با کرونا مقابله کنیم

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بیماری کووید-19 ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کووید 19 ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آمریکا بیماری کووید 19 ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید

دریافت 1 MB دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در اینجا تصاویری از سرکوب حامیان فلسطین در دانشگاه ایلینوی آمریکا را می‌بینید.

کد خبر 847429 منبع: فرهیختگان برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند