Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مالکان و سازندگان مجتمع‌های مسکونی در گنبدکاووس در اقدامی شایسته و با یاد و نام سردار شهید سلیمانی اجاره واحدهای مسکونی 6 مجتمع خود را در اسفندماه بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در روزهای بحرانی اخیر کشور در مسیر مبارزه با بیماری «کرونا» بدون شک یکی از مهم‌ترین اثرات مخرب ایجاد شده مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی بازار و برخی از فعالیت‌های صنفی در سطح شهرهای مختلف و همچنین عدم رونق فروش محصولات به دلیل کاهش حضور مردم در سطح شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که موجب شده تا بسیاری از مستاجرین اعم از واحدهای مسکونی و تجاری در پرداخت هزینه اجاره بهای خود دچار مشکلات جدی شده باشند.

اما آنچه آبی است بر آتش این تاثیرات مخرب بی‌شک همدلی و همراهی مالکان با مستاجران برای تخفیف و یا بخشش اجاره‌هاست که خداروشکر در سطح کشور در حجم گسترده‌ای آغاز شده و همچنان تداوم دارد.

در شهرستان گنبدکاووس نیز تاکنون برخی مجتمع‌های تجاری، برخی مالکان منازل مسکونی و برخی اتحادیه‌ها در حرکتی شایسته نسبت به بخشش و یا تخفیف در دریافت اجاره بها اقدام کرده‌اند.

به همین منظور یکی از مالکان و سازندگان مجتمع‌های مسکونی در شهر گنبدکاووس که تمایلی برای بیان نامش در رسانه‌ها ندارد با یاد و نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اجاره مستاجران خود در واحدهای ۶ مجتمع مسکونی را در اسفندماه به آنها بخشید.

این اقدام نیکوی وی در کنار اصرار برای عدم بیان نام وی نشان بارزی از عمق مهربانی و همدلی مردمان شهرستان گنبدکاووس نسبت به یکدیگر و عزمی جدی برای مقابله با کرونا و تاثیرات مخرب و زننده آن است.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی مجتمع مسکونی اجاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح روز دوشنبه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

در ادامه ویدئویی از این جریان را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 847222 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری