Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار جهانداری از توزیع بیش از ۸۹۰بسته حمایتی معیشتی بسته معیشتی اهدایی دفترمقام رهبری بین محلات کم برخوردار توسط قرارگاه مردم یاری و خدمت رسانی سپاه سید الشهداء جبهه مقاومت حاج قاسم جزیره هرمز خبر داد.

سرهنگ پاسدار « رسول جهانداری »، فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه سید الشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جزیره هرمز با اشاره به فعالیتهای قرارگاه تحول محلات سپاه سید الشهداء جبهه مقاومت حاج قاسم جزیره هرمز، گفت: این بسته ها تحت تدابیر قرارگاه سازندگی مدینه منوره و با هدف کمک به قشر اسیب پذیر جامعه توزیع می شود و ارزش ریالی هرکدام از این بسته یک صد وپنجاه  هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این اقدام چند مین مرحله از توزیع بسته های حمایتی در بین اقشار کم درامد جامعه میباشدو الحمدالله سپاه با همکاری بسیجیان جان برکف توانسته در موضوعاتی چون توزیع جهیزیه، ساخت و مرمت خانه های محرومین، ساخت خانه عالم و ... تلاش های بسزایی را به نتیجه رساند.


فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه هرمز با بیان این که بزرگترین افتخار سپاه کمک به مردم، به خصوص اقشار کم برخوردار است؛ خاطر نشان کرد که نیروهای بسیج و پاسداران انقلاب اسلامی همواره با پیگیری فرامین امام و رهبری در تنگناهای اقتصادی خود را در کنار مردم دیده و از ایشان حمایت کرده است.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: جزیره هرمز نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است

وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی توقیف شده توسط سپاه با قوه قضاییه است    احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.    کشتی MCS Aries روز 24 فروردین با هلی‌برن و تخلیه نیروهای ویژه دریایی سپاه SNS روی عرشه آن توقیف شد   وزیر کشور گفت: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.   گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش انگلیس به توقیف کشتی اسرائیل توسط ایران: غیرقابل قبول و ناقض حقوق بین‌ الملل است کاخ سفید : ايران باید فورا کشتی توقیف شده را آزاد کند توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی تنگه هرمز (فیلم)

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی