Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند گفت: یک و نیم میلیارد تومان برای استقبال از بهار با هدف گل کاری، نورپردازی، بهسازی میادین، رنگ آمیزی بلوارها، کاشت درخت و درختچه در شهر بیرجند هزینه می‌شود.

امیر ابراهیم زاده، امروز سه شنبه 27 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث گلکاری و گل آرایی حدود 200 هزار بوته گل فصلی (شب بو، همیشه بهار، مینا چمنی، بنفشه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) در میادین، لچکی‌ها و آیلندهای سطح شهر کاشته می‌شود.

وی بیان کرد: در زمینه بهسازی میادین نیز بهسازی میادین طالقانی، میدان دوم مدرس، میدان ولی عصر(عج) شامل عملیات عمرانی، سنگفرش، آبنما، گلکاری در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند با بیان اینکه نورپردازی نیز یکی از اقدام‌های شهرداری در راستای طرح استقبال از بهار است، تصریح کرد: نورپردازی میدان ابوذر، فضای سبز ابتدای بلوار سجاد، میدان اول مدرس، میدان قدس و پل مهر شهر نیز نورپردازی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست شهرداری که هزینه المان موقت باید صرف امور زیربنایی( بهسازی میادین، نورپردازی‌ها و ...) که ماندگار هستند شود، کارگاه زیباسازی شهرداری حدود 100 عدد باکس گل ، ساخت گلکاری، ساخت المان دوچرخه، ارغوان بافی و بازسازی و تغییر 10 عدد از المان‌های سال‌های گذشته را با استفاده از لوازم و مصالح اسقاطی و دست دوم  ساخته و در سطح شهر جانمایی و نصب می‌کند.

وی تصریح کرد: بهسازی، جدول گذاری و سنگ فرش آیلند میانی بلوار عبادی حدفاصل میدان طالقانی تا تقاطع انقلاب  و همچنین بهسازی و جداره سازی میدان سردار شهید سلیمانی نیز از دیگر اقدامات شهرداری در راستای طرح استقبال از بهار است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه شهرداری بنا به درخواست مردم نسبت به زیباسازی میادین و معابر شهری اقدام کرده است، یادآور شد: با اقدامات زیربنایی که در حال انجام است این کار‌ها سال آینده برای مردم بیشتر ملموس می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیرجند بهسازی میادین فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یزدی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم درباره طرح عمرانی کاهش ترافیک تقاطع میدان سپاه بلوار جمهوری اسلامی در میز تحریریه  توضیحاتی را ارائه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خشم بهاری را کنترل کنید
  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر