Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در بازداشت جوانان فلسطینی به اتهام ضدعفونی کردن مساجد و دیگر نهاد‌های قدس اشغالی را نژادپرستانه دانست. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پلیس رژیم صهیونیستی دوازده جوان فلسطینی را که مساجد، کلیسا‌ها و دیگر نهاد‌ها در شهر قدس اشغالی را به دلیل شیوع ویروس کرونا ضد عفونی می‌کردند، بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بازداشت این فلسطینی‌ها را رفتاری نژادپرستانه و حشیانه توصیف کرد.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: «اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت فلسطینی‌هایی که داوطلبانه اقدام به ضد عفونی امکان عمومی می‌کردند رفتاری نژادپرستانه و وحشیانه و بی اعتنایی به جان و سلامت مردم ما در شهر قدس است».

او افزود: «رژیم اشغالگر با جلوگیری از ادامه فعالیت‌های ضد عفونی اماکن عمومی در شهر بیت المقدس در تلاش است تا این بیماری، همه‌گیر و شیوع آن گسترش پیدا کند».

القانوع اظهار داشت که این «جنایتی علیه مردم ما است و قوانین بشردوستانه و تلاش‌های سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با این ویروس را زیر پا می‌گذارد».

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۲۹۸ نفر رسیده است که از جمله آن‌ها یک فلسطینی ساکن قدس است.

اداره اوقاف اسلامی قدس روز یکشنبه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تصمیم به بستن نمازخانه‌ها و شبستان‌های مسقف مسجد الاقصی در قدس گرفت و نماز جماعت فقط در صحن‌های باز مسجد برگزار می‌شود.

تا روز دوشنبه ۱۷۹ هزار نفر در بیش از ۱۶۲ کشور دنیا به کرونا مبتلا شده اند که از این میان، بیش از هفت هزار نفر آن‌ها درگذشتند.

دنیاگیری ویروس کرونا موجب شده کشور‌های بسیاری اقدام به بستن مرز‌ها و تعلیق پرواز‌ها و لغو فعالیت‌های متعدد و ممانعت از برپایی تجمعات از جمله نماز‌های جماعت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که عناصر اشغالگر به منطقه علار واقع در شمال طولکرم یورش برده و دست کم چهار شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

این نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر واقع در شهر اریحا نیز یورش برده و خانه‌های فلسطینی‌ها را تفتیش کردند. یک شهروند فلسطینی که در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی بوده و آزاد شده بود در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه کفر قدوم واقع در شهر قلقیلیه مجدداً بازداشت شد.

اشغالگران همچنین یک دروازه آهنین در ورودی شرقی روستای بزاریا در شمال غرب نابلس قرار دادند تا ورود و خروج به این روستا را زیر نظر بگیرند.

روستای کفیرت واقع در غرب جنین نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست طی بامداد امروز بود.

این در حالی است که نیروهای فلسطینی در برابر این تجاوزات رژیم صهیونیستی ساکت نبوده و به سمت آنها تیراندازی کردند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که رزمندگان فلسطینی به صورت گسترده به سمت نظامیان صهیونیست در خیابان عمان واقع در شرق نابلس تیراندازی کردند.

لازم به ذکر است که کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین روز گذشته تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ فلسطینی دیگر را در کرانه باختری بازداشت کردند. یک زن، یک کودک و چند آزاده هم در میان بازداشت شدگان حضور دارند.

باشگاه اسیر فلسطین نیز در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته هشت هزار و ۴۸۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

کد خبر 6090534

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد