Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-29@03:40:42 GMT

اولین محموله وارداتی ماسک N۹۵ به ایران رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۰۰۸۰

اولین محموله وارداتی ماسک N۹۵ به ایران رسید

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، اولین محموله ماسک سه لایه پزشکی و نیز ماسک N۹۵ به منظور استفاده کادر درمانی وارد کشور شد و به زودی در اختیار مراکز درمانی قرار خواهد گرفت.

یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از این پس محموله های متعددی از ماسک های وارداتی N۹۵ و سه لایه وارد کشور خواهد شد که به صورت یک روز در میان هواپیماهای مرتبط با آن به زمین خواهند نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار تولید گسترده ماسک های طبی قابل شستشو و یک بار مصرف از سوی کارخانجات تولیدی، بسیج اصناف، واحدهای صنفی تولیدکننده پوشاک و کارخانجات بزرگ صنایع نساجی و پوشاک کشور، این محموله ها به عنوان مکمل تولید داخل وارد کشور خواهند شد.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار توزیع ماسک های وارداتی و تولیدی را در شبکه های توزیعی مطمئن و شناخته شده مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک طبی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت