Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:50:42 GMT

تولید ماسک N۹۵ برای نخستین بار در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۰۴۳۲

تولید ماسک N۹۵ برای نخستین بار در تبریز

رئیس دانشگاه آزاد ‌آذربایجان شرقی گفت: مجوز تولید ماسک N۹۵ از دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت شهرستان تبریز اخذ شده و این محصول برای اولین بار با مشارکت بسیج اصناف تبریز برای ارائه به شهروندان با نازل‌ترین قیمت تمام شده تولید می‌شود. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد تبریز، عزیز جوان‌پور با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در همان روزهای نخست شیوع کرونا، طبق درخواستی که از سوی فرمانداری شهرستان اهر صورت گرفته بود با اختصاص خوابگاه برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به ستاد مدیریت بحران کرونا موافقت شد و این خوابگاه در اختیار ستاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تدابیری که در هفته‌های گذشته درخصوص ظرفیت‌های درمانی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی اندیشیده شده، بخش اختصاصی بیماران کرونایی در بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز ایجاد شده و تمام تجهیزات مورد نیاز به صورت کامل تأمین و تهیه شده است.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور|5389 نفر مرخص شدند + نمودار روند بیماریتعداد مبتلایان به کرونا در لرستان به 324 نفر رسید / 27 نفر جان باختندخطر کرونا در آلمان به سطح بالا افزایش یافت/ هشدار به بیمارستان‌ها درباره افزایش 3 برابری بیماران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی درباره ویژگی‌های بخش ویژه کرونای بیمارستان امام سجاد(ع) نیز بیان کرد: ورودی این بخش با استفاده از آسانسور اختصاصی به‌صورت کامل از سایر بخش‌های بیمارستان مجزا شده و تجهیزات کامل کادر درمانی برای حفاظت از جان آنها تهیه شده است. این بیمارستان در صورت نیاز وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان آمادگی ارائه خدمات تخصصی را دارد.

جوان‌پور ادامه داد: این بیمارستان دارای امکاناتی چون سی‌تی اسکن، بخش‌ ویژه کرونا و نیروی درمانی متخصص است که آماده خدمات رسانی است. تولید محلول ضدعفونی دست در واحد تبریز و محلول ضدعفونی سطوح در واحد ایلخچی از جمله اقداماتی است که از همان ابتدای امر پیگیری شده است.

وی درباره توزیع محلول‌های تولید شده در دانشگاه نیز گفت: محصولات ضدعفونی کننده تاکنون به موسسات و مراکز خیریه 6 شهر استان آذربایجان شرقی ارسال شده است. همچنین با درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، میزان تولید محلول برای ارائه به بیمارستان‌های شهر تهران افزایش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز خاطرنشان کرد: مجوز تولید ماسک N95 از دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت شهرستان تبریز اخذ شده و این محصول برای اولین بار با مشارکت بسیج اصناف تبریز برای ارائه به شهروندان با نازل‌ترین قیمت تمام شده تولید می‌شود. تمامی محصولات، توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد استان تولید می‌شود.

انتهای پیام/115/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است