Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با تبریک پیشاپیش حلول سال جدید، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در چهارشنبه پایانی سال، افراد سودجو و فرصت‌طلب به این بهانه سوء استفاده کرده و اقدام به تهیه انواع مواد محترقه و منفجره و آتش‌زای غیرمجاز و غیراستاندارد و توزیع آن در بین مردم و به‌ویژه قشر جوان و نوجوان جامعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: خریداران این مواد نیز در برخی مواقع به صورت سهوی یا از روی ناآگاهی با به‌کارگیری و استفاده آن در معابر عمومی سطح شهر و مراکز پرجمعیت و افروختن آتش در معابر عمومی، آرامش مردم را بر هم می‌زنند.

صادقی نیارکی افزود: این افراد ضمن ایجاد صداهای مهیب انفجاری و رعب و وحشت، زمینه انتقال ویروس کرونا در بین مردم و به تبع آن زمینه اخلال در نظم و آسایش و امنیت عمومی و ایجاد مزاحمت برای خانواده‌ها را موجب می شوند.

رییس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: در این راستا به دادستان‌های تمام حوزه‌های قضایی دستور داده شده که هماهنگی لازم و دستورات مقتضی به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های حوزه تحت امر خود در خصوص آمادگی کامل برای کنترل نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال را انجام دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان جامعه خانواده مواد محترقه نظم و امنیت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است