Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین دشتی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با توجه به رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، جشن نیکوکاری امسال به صورت غیرحضوری برگزار و تاکنون خیرین استان بیش از ۶۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

وی با بیان اینکه تمامی کمک‌های مردمی در اسرع وقت به دست خانوارهای تحت حمایت رسیده است، اظهار داشت: همچنان نیکوکاران اردبیلی در حال یاری‌رسانی به مددجویان هستند تا در آستانه سال نو نیازهای اساسی آنها تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به کمک‌های غیرنقدی نیکوکاران اردبیلی بیان کرد: پوشاک و کفش از جمله آنها بود که به صورت ضدعفونی شده و با بسته‌بندی بهداشتی در بین خانوارهای نیازمند و تحت حمایت توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۳۸ هزار خانوار تحت حمایت همچنان نیازمند یاری بیش از پیش نیکوکاران هستند، گفت: خیرین از طریق کد آنی‌پرداخت #۱*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان برسانند.

دشتی با اشاره به اینکه اینکه مردم از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل هم می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، افزود: مردم همچنین از طریق اپلیکیشن "سکه" نیز می توانند به یاری محرومان جامعه بشتابند.

او با بیان اینکه خیرین می توانند از طریق سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ با ارسال پیامک در شادی مددجویان سهیم شوند، اظهار داشت: پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را درباره نحوه یاری رسانی ارائه می‌کنند.

وی استفاده از دستگاه‌های خودپرداز بانکی را از دیگر روش‌های غیرحضوری مشارکت مردم در "جشن نیکوکاری" عنوان  کرد و گفت: مردم و خیرین با مراجعه به وب‌ سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوارهای تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

۳۸ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره اردبیل کمیته امداد امام خمینی ره اردبیل کمیته امداد تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی اردبیل مراجعه کردند.

نگار خوشنویس در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از این تعداد سه هزار ۵۹۲ نفر زن و ۱۰ هزار و ۸۶ نفر مرد بودند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلامی از مراکز به طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با یک هزار و ۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گزارش واحد آمار اداره کل تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدودا ۱۴ هزار نفر بوده است کاهش ۸ درصدی را نشان می دهد.

خوشنویس بیان کرد: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آنها گوهی صادر می شود.

کد خبر 6097145

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»