Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سال 98 بیش از 60 هزار میلیارد تومان منابع مالی برای اجرای طرح‌های عمرانی و تملک دارایی‌ها پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه بعد از ظهر امروز سه شنبه در مراسم امضای ۶ موافقت‌نامه به ارزش ۱۳ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال و بهره‌برداری از ۳۲۲ ناوگان ریلی جدید به ارزش ۵ هزار و۷۰۰ میلیارد ریال در شرکت راه‌آهن بیان کرد: زمانی که ما دولت را تحویل گرفتیم 11 هزار و 500 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در سال 92 منابع مالی اعتبار اجرای طرح‌های عمرانی کشور به 22 هزارمیلیارد تومان افزایش یافت و سال گذشته باوجود تحریم‌های ظالمانه 42 هزارمیلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یافت و امسال نیز با وجود حوادث غیر مترقبه و تحریم‌های بی‌سابقه و ظالمانه در کشور، موفق شدیم 60 هزارمیلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: با وجود پشت سر گذاشتن 2 سال از تحریم‌های بی سابقه تاریخ معاصر و شرایط بیماری کرونا در کشور برای توسعه همه جانبه به خصوص در صنعت حمل و نقل ریلی کشور پای کارهستیم.

نوبخت از همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت حمل ونقل ریلی قدردانی کرد و افزود: افزایش سرمایه گذاری در توسعه بخش‌های مختلف کشور بسیار تاثیرگذار است و دولت از هرگونه سرمایه گذاری در صنعت حمل ونقل ریلی کشور حمایت می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اتصال استان‌های همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، گیلان و کوتاه شدن مسیر ریلی به تبریز و دوخطه شدن برخی خطوط از مهمترین پروژه‌های ریلی کشور بود که امسال به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تاکنون شدیدترین تحریم های استکبار، نفت در برابر غذا بوده است، تاکید کرد: در 2 سال اخیر دشمنان تحریم‌های بی سابقه‌ای را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کردند، اما با تلاش مضاعف اراده ما دور زدن تحریم‌های بی‌سابقه استکبار جهانی است.

نوبخت با اشاره به اینکه دولت بر سر پیمان خود برای افتتاح آزادراه‌ تهران - شمال و آزاد راه همت - کرج تا پایان سال جاری باقی ماند و آن را عملیاتی کرد، افزود: همزمان با افتتاح چندین پروژه عمرانی با استفاه از ظرفیت های قانونی تبصره 18 قانون بودجه در 9 ماهه امسال بیش از 800 هزار شغل در کشور ایجاد شد.

بنابراین گزارش امروز و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، 322 دستگاه انواع واگن به ارزش 5700 میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید. همچنین در حوزه‌های فنی و زیربنایی راه‌آهن 1650 میلیارد ریال پروژه به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

در این مراسم 6 موافقت‌نامه و یک تفاهم‌نامه نیز بین راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و چند شرکت خصوصی به امضا رسید که یکی از این تفاهم‌نامه‌ها با سازمان بنادر و دریانوردی و در حوزه توسعه ریل در بنادر کشور بود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه نوبخت منابع مالی راه آهن ریل برنامه و بودجه رئیس سازمان برنامه و بودجه برای اجرای طرح های عمرانی هزارمیلیارد تومان تحریم های بی سابقه میلیارد تومان میلیارد ریال راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶