Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@06:48:33 GMT

دردسر بازیکن تراکتور به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۷۷۶۸

دردسر بازیکن تراکتور به خاطر کرونا

بازیکن پرویی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قادر به بازگشت به کشورش نیست.

به گزارش مشرق، به نقل از SID، تمرینات تیم تراکتور به خاطر شیوع کرونا تعطیل شده و به همین خاطر به بازیکنان این تیم اجازه رفتن به خانه داده شده است. با این حال ویلیان میمبلا بازیکن پرویی تراکتور قادر به بازگشت به کشورش نیست.

بعد از آنکه رئیس جمهور پرو به خاطر کرونا شرایط اضطراری اعلام کرد و تمامی مرزهای این کشور را برای مراقبت بیشتر بست، میمبلا از بازگشت به کشور خود بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اظهارات بازیکن خارجی تراکتور درمورد کرونا در ایران

به همین خاطر مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز نسبت به شرایطی که برای این بازیکن ایجاد شده، ابراز نگرانی و ناراحتی کرده است.

ایران بعد از چین و ایتالیا سومین کشوری است که بیشترین تاثیر را از ویروس کرونا پذیرفته است، بطوری که بیش از ۱۳ هزار نفر دچار این بیماری شدند و حدود ۱۰۰۰ نفر نیز جان‌شان را از دست دادند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ویلیان میمبلا تراکتور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!