Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، با شیوع ویروس کرونا در کشور ، سازمان‌ها و دستگاه‌ها تمهیداتی را برای مقابله و پیشگیری از ویروس در دستور کار خود قرار دادند.بر همین اساس شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، نیز در دهم اسفند دستورالعمل جدیدی برای سوختگیری در جایگاه‌ها با هدف کاهش تماس مراجعان با تجهیزات جایگاه‌ها و همچنین ضدعفونی آنها صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تأکید شد که ضروری است فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه سوخت در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت، توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام و دستکش یکبار مصرف برای استفاده عموم در دسترس قرار گرفته شود. همچنین فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود.

این اطلاعیه، جایگاه داران را مکلف کرد  تمام نازل‌ها، صفحه کلید دیسپنسرها، سرویس بهداشتی و … به طور مستمر با مواد ضدعفونی کننده مناسب نظافت شود و این اطلاعیه تا اطلاع ثانوی در تمام جایگاه‌های کشور لازم الاجرا است.

به گزارش تسنیم با گذشت چند هفته از ابلاغ دستورالعمل اشاره شده، همچنان برخی جایگاه‌های سوخت با مشکل عمده در رابطه با تأمین مواد ضدعفونی و دستکش روبرو هستند و همین امر منجر شد که آنها نسبت به انجام دستورالعمل اشاره شده بی اعتنا باشند و اپراتورهای برخی جایگاه‌ها با این بهانه که ماسک و دستکش در اختیار آنها قرار نگرفته است، اقدام به سوختگیری نکنند و رانندگان مجبور هستند خودشان سوختگیری کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو مسعود خانی در تشریح استاندارد دریافت برچسب انرژی برای ادارات گفت: اخذ برچسب انرژی برای ساختمان‌ها براساس استاندارد ملی به تازگی به روزرسانی شده و در دستور کار شرکت توانیر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: صنعت برق به دلیل اهمیت این موضوع و برای الگوسازی در کل کشور با امضای مدیرعامل شرکت توانیر به تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و وابسته شرکت توانیر در سراسر کشور ابلاغ کرده است تا بر اساس معیارهایی که در استاندارد مربوطه ذکر شده، نسبت به اخذ برچسب انرژی برای همه ساختمان‌هایشان اقدام کنند.

وی افزود: صنعت برق در کل کشور دارای ساختمان‌های بسیاری است و این طرح بدون استثنا در کل کشور ابلاغ شده که به صورت سراسری برای تمامی ساختمان‌ها در همه کشور انجام خواهد شد.

مجری طرح‌های بهینه‌سازی شرکت توانیر درباره ادارات و شرکت‌هایی که این دستورالعمل را اجرایی کرده‌اند، تصریح کرد: این موضوع به شرکت‌ها ابلاغ شده، از طرفی بروزرسانی این دستورالعمل به تازگی صورت گرفته است و باید گفت در این مدت کوتاه ۴ شرکت موفق به اخذ برچسب انرژی شدند. همچنین دیگر شرکت‌ها هم در حال اخذ مشاور و مجری برای اجرای این دستورالعمل هستند.

خانی در خصوص ارگان ناظر بر این فرایند تشریح کرد: این نظارت‌ها را سازمان استاندارد هر استان بر عهده دارد که در جریان اجرا ناظر فنی این دستورالعمل‌ها نیز هست و ممیزی براساس معیارهای استاندارد مربوطه انجام شده باشد.

وی افزود: در شرکت توانیر برای نظارت در اجرای ابلاغیه‌های مدیرعامل و اینکه زیرمجموعه‌ها بتوانند کار را به انجام برسانند، حوزه مجری طرح‌های بهینه‌سازی، نظارت و پایش را انجام می‌دهد و گزارش‌های مربوطه را به اطلاع مدیرعامل شرکت توانیر می‌رساند.

خانی در پایان اظهار داشت: موارد و راهکارهایی پیش بینی شده است تا برای شرکت‌هایی که در این زمینه پیش قدم هستند، مزایایی در نظر گرفته شود و پیشنهادهایی نیز ارائه شده که گام‌های بعدی را پس از اخذ برچسب انرژی در راستای بهبود رتبه انرژی هر ساختمان عملیاتی و اجرایی کنیم.

کد خبر 6090997 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور