Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما و از چهره های اصولگرا در خصوص معترضین به تعطیلی بقاع متبرکه واکنش نشان داده و خواستار مرزبندی میان اکثریت معترضان با فتنه گران این عرصه شد.

به گزارش خرداد، ضرغامی در توئیتر خود نوشت: مرزبندی بین اکثریت معترضین به بسته شدن حرم‌های مطهر و معدود افراد فتنه‌گر، عقلانی و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استدلال‌های سست آن‌ها را در فضای مجازی دیدم. پاسخ‌های روشن دارد. خوب است طلاب و فعالان اجتماعی سیاسی شبهات آنان را رفع کنند. "

برچسب ها: توئیت ، ضرغامی ، تعطیلی ، کرونا ، بقاع متبرکه ، حرم

منبع: خرداد

کلیدواژه: توئیت ضرغامی تعطیلی کرونا بقاع متبرکه حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد

به گزارش جام جم آنلاین، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت: «روایات مختلفی در مورد چندین مورد از این گورهای دسته جمعی وجود دارد، از جمله اتهامات جدی مبنی بر اینکه برخی از دفن شده ها به طور غیرقانونی کشته شده اند.

دبیرکل سازمان ملل ادامه داد: ضروری است که بازرسان مستقل بین المللی با تخصص پزشکی قانونی اجازه دسترسی فوری به مکان های این گورهای دسته جمعی را داشته باشند تا شرایط دقیقی را که در آن صدها فلسطینی جان خود را از دست داده و دفن شده اند، مشخص کنند.

گوترش افزود: «خانواده‌های کشته‌شدگان و مفقودان حق دارند بدانند چه اتفاقی افتاده است. جهان حق دارد در قبال هرگونه نقض قوانین بین‌المللی که ممکن است رخ داده باشد، به دنبال پاسخگویی باشد.»

دیگر خبرها

  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • معترضان به جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند
  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فیلم| متفرق‌کردن معترضان اسرائیلی با ماشین آب‌پاش
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو