Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انجام ۲۲ ماموریت مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال در مشهد خبر داد و گفت: سال گذشته تعداد ماموریت‌های گزارش شده در شب چهارشنبه آخر سال ۳۶ مورد بوده است که امسال ۱۴ فقره کاهش داشت.

امیر عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۹۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ از سمت شهروندان مشهدی برقرار شد، که در مجموع ۸۸ عملیات توسط آتش نشانان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه ۲۲ مورد از این تماس‌ها منجر به اعزام گروه‌های آتش نشانی در محل مأموریت‌های مربوط به شب چهارشنبه آخر سال شد، ادامه داد: دو مورد از این حوادث انفجار ترقه در منزل مسکونی و یک مورد نیز انفجار ترقه در کنار خودروی سواری پارک شده بوده و بقیه حوادث نیز مربوط به حریق‌های جزئی لاستیک و ضایعات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این حوادث متاسفانه چهار شهروند دچار جراحت شدند که با همکاری تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

عزیزی تشریح کرد: مورد اول بامداد روز سه شنبه بود که یک جوان در منزلی مسکونی واقع در منطقه قاسم آباد هنگام آماده کردن ترقه دچار سوختگی شدید و به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در مورد دوم دو نفر در خیابان شقایق در منطقه آب و برق به علت انفجار ترقه در منزل مسکونی شان دچار جراحت شدند، افزود: یکی از مصدومان که مردی ۵۰ ساله بود با درصد سوختگی نسبتاً بالا به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه مورد سوم شب گذشته انفجار ترقه کنار خودرو تیبای پارک شده منجر به جراحت یک نفر و آسیب به خودرو و درب ورودی یک منزل شد، تصریح کرد: عمده حوادث رخ داده در حوزه شب در تمام نقاط مشهد بوده از فکوری تا طبرسی شمالی، از خیابان جهان آرا تا کوشش، ابوطالب و انتهای فکوری ما عملیات امداد و نجات داشتیم.

عزیزی یادآور شد: امسال با همکاری خوب شهروندان، شب چهارشنبه آخر سال در مقایسه با سال گذشته از وضعیت بهتری برخوردار بوده و شمار حوادث کاهش یافته است که امیداست این آمار همچنان رو به کاهش بوده و دیگر شاهد حادثه‌ای نباشیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد یادآور شد: سال ۹۷ تعداد ماموریت‌های گزارش شده به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد در شب چهارشنبه آخر سال ۳۶ مورد بوده است که امسال به ۲۲ فقره رسید و ۱۴ مورد کاهش داشت.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد آتش نشانی امیر عزیزی چهارشنبه سوری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد شب چهارشنبه آخر سال انفجار ترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت