Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۵۰۰۰ بسیجی استان خراسان شمالی در قالب گردان‌های مختلف از تیپ مردم پایه حضرت جواد‌الائمه(ع) خراسان شمالی این شب‌ها برای حفظ سلامت مردم در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفته‌اند. ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ بیش از 5000 بسیجی استان خراسان شمالی در قالب گردان‌های مختلف از تیپ مردم پایه حضرت جواد‌الائمه(ع) خراسان شمالی این شب‌ها برای حفظ سلامت مردم در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات عملیاتی قرارگاه پدافند زیستی سپاه کردستان در مهار کرونا؛ تداوم ضدعفونی شهرها و روستاها توسط بسیجیانهدیه سپاه به آسیب‌دیدگان اقتصادی کرونا؛ 15 هزار نفر در کرمان بسته معیشتی دریافت می‌کنندسرلشکر سلامی در موافقت با درخواست وزیر بهداشت: نقش‌آفرینی فرماندهان سپاه در مقابله با بیماری کرونا مایه افتخار است

بسیجیان گردان‌های امام علی(ع)٬ امام حسین(ع) و فاتحین با حضور شبانه در خیابان‌ها و معابر عمومی٬ عملیات ضد عفونی کردن تمام خیابان‌ها و مراکز پر رفت و آمد٬ دستگاه‌های عابر بانک و سایر مکان‌ها را انجام می‌دهند.

هم‌چنین تا کنون اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در پادگان شهید نوری تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادلائمه(ع)، بیمارستان‌های امام حسن (ع)،امام رضا(ع) و آستان مقدس امام زاده سید عباس انجام شده است.

عملیات ضد عفونی و رفع آلودگی بیمارستان امام حسن، امام رضا، پایگاه‌های اورژانس 115، امام زاده سید عباس، دهکده مقاومت بسیج، ستاد سپاه، معابر شهر بجنورد، توسط گردان بهداری رزمی تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه(ع)خراسان شمالی انجام شد.

در این قطعه ویدئویی بخشی از تلاش‌های این بسیجیان را در قالب یک عملیات جهادی با هم می‌بینیم.

 

انتهای پیام/311

R7719/P1549/S6,55/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیپ مردم پایه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟