Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@21:31:11 GMT

دسترسی رایگان به ۱۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدسی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۰۸۸۹

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به‌منظور جلب نظر مردم و بالأخص پژوهشگران و محققین و همچنین کاهش تردد آن‌ها برای خرید کتاب در کتاب‌فروشی‌ها و ترویج کتاب‌خوانی اقدام به تسهیل در دسترسی آثار منتشرشده خود کرده است.

به گزارش ایمنا، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سایت خود اعلام کرده با شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به فراغتی که ایجادشده، به منظور جلب نظر مردم و به طور ویژه پژوهشگران و محققین و همچنین کاهش تردد آن‌ها برای خرید کتاب در کتاب‌فروشی‌ها و ترویج کتاب‌خوانی اقدام به تسهیل در دسترسی آثار منتشر شده خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بر آن شده است ۱۳۰ فایل پی.دی.اف (PDF) از کتاب‌های خود را به‌صورت رایگان در اختیار مردم بزرگوار کشور قرار دهد.

این کتاب‌ها شامل کتاب‌های پژوهشی هستند که در حوزه‌های تاریخ شفاهی فرماندهان در دوران دفاع مقدس، روزشمارها، اطلس‌ها، کتب نبردی، مطالعات اجتماعی و آثار ترجمه‌ای هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این آثار به تارنمای مرکز به آدرس http://www.defamoghaddas.ir/portal/page/۵۴ مراجعه کنند.

امید است در ایام نوروز و در روزهای کرونایی در خانه بمانیم و با خواندن کتاب از اضطراب این روزها بکاهیم و همه شهروندان از چالش به وجود آمده به‌عنوان یک فرصت برای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی به‌ویژه در حوزه دفاع مقدس، استفاده کنند.

کد خبر 415546

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس كتاب و كتاب خواني کتاب کتابخانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن سلامی صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران بزرگداشت مقام معلم، هفته کار و کارگر، آغاز عملیات بیت المقدس، سالروز شهادت خلبان «علی اکبر شیرودی» را گرامی داشت وبا بیان اینکه در آستانه سالروز یکی از حماسی‌ترین برنامه‌های دوران دفاع مقدس قرار داریم، افزود: عملیات بیت المقدس نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه قبل از فتح خرمشهر دشمن حالت تهاجمی نسبت به جمهوری اسلامی داشت، تصریح کرد: پس از فتح خرمشهر و حماسه بزرگی که رزمندگان اسلام آفریدند دشمن بعثی در حالت تدافعی قرار گرفت و پیروزی‌های بزرگ رزمندگان اسلام یکی پس از دیگری شکل گرفت.

این مسؤول با بیان اینکه به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر برنامه‌هایی در سطح استان مازندران پیش بینی شده است، ادامه داد: مراسم بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه قدرت ایمان، اخلاص و معنویت رزمندگان توانست دنیا را حیرت زده کند و خرمشهری که به یک دژ مستحکم تبدیل شده بود و همه دنیا به صدام این اطمینان را داده بودند که این دژ مستحکم را هیچکس نمی‌تواند پس بگیرد و صدام در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که اگر کسی خرمشهر را پس بگیرد من کلید بصره را به او می‌دهم با قدرت ایمان رزمندگان این فتح الفتوح در تاریخ دفاع مقدس انجام شد

سرهنگ سلامی با اشاره به مظلومیت مردم غزه و فلسطین گفت: امروز غزه و فلسطین نماد مظلومیت، ایستادگی و مقاومت مردم ستمدیده‌ای است که سال‌ها سرزمین آنها توسط صهیونیست‌ها اشغال شده است.

وی اذعان کرد: امروز صهیونیست‌ها جنایت‌هایی که در غزه انجام می‌دهند قلب هر انسان باوجدان را به درد می‌آورد و جوانان دنیا و بویژه در قلب اروپا و آمریکا علناً به سیاست‌های استکباری و ظالمانه آمریکا و اروپا با ملت مظلوم فلسطین اعتراض و مخالفت می‌کنند.

سرهنگ سلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با خیزشی که بر علیه صهیونیست‌ها و ظلمی که استکبار جهانی و اروپا بر علیه مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهند به وجود خواهد آمد، فلسطین و غزه مظلوم که با الهام از آموزه‌های دینی و انقلاب اسلامی مقاومت را آموختند این مقاومت تاریخی را برای مردم فلسطین ثبت کند و این رشادت‌ها و فداکاری‌ها در تاریخ بماند.

کد خبر 6090701

دیگر خبرها

  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است