Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد میرزابیگی رئیس سازمان نظام پرستاری ایران گفت: سازمان نظام پرستاری براساس رسالت ذاتی خویش و در کنار وزارت بهداشت ، به ارائه خدمات پرستاری به صورت شبانه روزی می‌پردازد.

اخبار اجتماعی-وی در تشریح اقدامات نظام پرستاری برای مقابله با بحران کروناویروس جدید در کشور، بیان کرد: از جمله اقداماتی که به همت نظام پرستاری به صورت شبانه روزی در مقابله با کروناویروس جدید انجام شده است، می توان به تشکیل ستاد شبانه روزی صحت و پایش مداوم وضعیت پرستاران کشور(صیانت، تامین نیرو و حمایت از پرستاران )، اعزام بیش از 100 پرستار داوطلب به قم و گیلان و دیگر استان ها و کمک به جذب سریع بالغ بر 3 هزار پرستار درکشور با استفاده از بانک اطلاعات خود در موضوع پرستاران جویای کار، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزابیگی خاطرنشان کرد: صدور اجازه نامه حرفه ای برای استفاده از کل گروه پرستاری در بحران کرونا در بخش‌هایی از بیمارستان ها که مترون ها، مدیران نظام پرستاری و سرپرستاران تشخیص دهند، مانند استفاده از پرستاران اتاق عمل وهوشبری و کمک پرستاران دربخش‌های لازم، پیگیری روزانه کمبودهای اقلام حفاظتی پرستاران دربیمارستان‌های سراسر کشور از مجاری ذی‌ربط روزی دوبار، آموزش مجازی به تمام پرستاران شاغل در مراکز مراقبت در منزل برای پیشگیری و مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا و نیز مراقبت مناسب ازخودشان.

وی ادامه داد: همکاری تمام مراکز مراقبت در منزل (بالغ بر 800 مرکز  درکشور) با بسیج و اداره نقاهتگاه‌ها از طریق هیات مدیره های نظام پرستاری کشور به عنوان ناظر بر مراکز مراقبت در منزل، ارتباط با پرستاران مبتلا به کرونا اعم از بستری دربیمارستان یا منزل که تعداد آنها کم هم نیست، از طریق هیات مدیره ها و دلجویی از آنها، ارتباط با مجامع بین المللی (ICN ) در راستای استفاده از تجربیات پرستاری کشورهای دیگر و انتقال تجربیات کشورها در بحران کرونا  که تازه آغاز شده و سیستم پرستاری چین نیز قول همکاری داده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان نظام پرستاری وزارت بهداشت کروناویروس بیمارستان شبانه روزی وزارت بهداشت نظام پرستاری شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس عملیات راکتی امروز به گذرگاه «کرم ابوسالم» را که به زخمی شدن بیش از ۱۴ نفر از صهیونیست‌ها منجر شده است، را نشانه آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیست دانست.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس در گفت‌‍وگو با تلویزیون «العربی» عنوان کرد مقاومت از طریق عملیات امروز علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.
عضو ارشد حماس بیان کرد مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند تعداد نظامیان اسرائیلی زخمی در حمله موشکی امروز به پایگاه نظامی کرم ابو سالم به ۱۴ نفر افزایش یافته است. این منابع عبری حال دست کم ۳ نفر از این زخمی‌ها را وخیم اعلام کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • آشنایی با روش‌های درمان زخم بستر در منزل
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد