Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم «لباس شخصی» گفت: واقعیت امر احساس می‌کنم که ساختن آثاری مثل «لباس شخصی» نیاز امروز سینما است و خود من از ساخت آن استقبال می‌کنم، حال برخی می‌گویند که شاید فضای اثر نزدیک به فضای ماجرای نیمروز بود، اما صحبت من این است که چرا نباید در مورد مسائلی همچون مضمون فیلم لباس شخصی فیلم‌های بیشتری ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 12:42 - 28 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۶۸۸۸

مجید پتکی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون چگونگی حضورش در فیلم سینمایی «لباس شخصی» گفت: در ابتدا فیلمنامه برای من فرستاده شد و قرار بود نقش دکتر را بازی کنم اما بعد کارگردان با من تماس گرفت و گفت نقش دیگری را برایم انتخاب کرده است، به شخصه بعد از خواندن فیلمنامه تصمیم گرفتم در این فیلم بازی کنم. 

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر احساس می‌کنم که ساختن چنین آثاری نیاز است و خود من از ساخت آن استقبال می‌کنم، حال برخی می‌گویند که شاید فضای اثر نزدیک به فضای ماجرای نیمروز بود، اما صحبت من این است که چرا نباید در مورد مسائلی همچون مضمون فیلم لباس شخصی فیلم‌های بیشتری ساخته شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

کارگردان فیلم «بیست و نفر» درباره نحوه رسیدن به نقش خود در فیلم لباس شخصی اذعان کرد: در ابتدا ما فیلمنامه را بار‌ها خواندیم، گروه بازیگران به صورت مداوم تمرین می‌کرد و بازیگران چندین بار عوض شدند، اما در نهایت با همکاری خیرالله تقیانی پور بازیگردان اثر به یک یکپارچگی به نقش‌ها رسیدیم و نتیجه اثری شد که مخاطب روی پرده می‌بیند.

وی با اشاره به فضاسازی فیلم «لباس شخصی» اذعان کرد: این فیلم به نظر من در ساخت اتمسفر موفق عمل کرده و امیرعباس رییعی گام بلندی در سینما برداشته است، از نظر من آثاری همچون لباس شخصی نیاز روز سینما هستند و ساخت این قبیل فیلم‌ها تنوع را به سینما می‌آورد.

پتکی درباره احتمال موفقیت فیلم در گیشه خاطرنشان کرد: فیلم مضمون و محوریت جذابی برای مخاطب دارد و به شخصه به فروش فیلم امیدوار هستم، البته اگر در جشنواره فیلم فجر این فیلم در بخش سودای سیمرغ قرار می‌گرفت اتفاق بهتری برای آن می‌افتاد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران لباس شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما