Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@13:23:25 GMT

دلیل لغو انتخابات جنجالی دو و میدانی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۴۱۰۳

دلیل لغو انتخابات جنجالی دو و میدانی چه بود؟

به گزارش پارسینه؛ مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با اعلام اینکه هیچ کس از ورزشکاران حرفه ای ایران به ویروس کرونا مبتلا نشده است، بیان کرد: خب خوشبختانه با تمهیداتی که با شیوع کرونا در تیم های ملی و باشگاهی انجام شد، شرایط خوب است. آنهایی که خارج از ایران بودند را گفتیم که برنگردند و محل اردوها را ضدعفونی کردیم و بعد هم به موقع مسابقات را تعطیل کردیم که کمک کرد تا هیچ کدام از ورزشکارهای حرفه ای ما به این ویروس مبتلا نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در پاسخ به این سوال که آیا هنوز اردوی خارجی ای در جریان است، گفت: امروز آخرین گروه بچه های ما که خارج از کشور بودند و بچه های کاراته بودند، به ایران بازگشتند. با شرایطی که به وجود آمده عملا مسابقات کسب سهمیه هم لغو شده و عملا ضرورتی نداشت که کسی را خارج از ایران داشته باشیم.

 

علی نژاد در پاسخ به این سوال که حسن یزدانی مبتلا به کرونا شده، توضیح داد: فدراسیون کشتی تکذیب کرد. پدر ایشان مبتلا شده و خدا را شکر برای ایشان مشکلی پیش نیامده است.


او در رابطه با تمهیدات فدراسیون پزشکی هم افزود: به هر حال ما در منازل ورزشکاران نمی توانیم کار خاصی بکنیم. فدراسیون پزشکی از ابتدای شروع ویروس خیلی فعالانه هم بحث های تمرین در منزل را با کمک مربیان انجام پیگیری کرده و هم توصیه های پزشکی. با توجه به اینکه در ایران این ویروس خیلی زودتر از سایر کشورها شروع شد، ما جلوتر از آنها هستیم. برگزاری اردو در این شرایط خیلی می تواند خطرناک باشد.


علی نژاد در رابطه با دلیل لغو انتخابات فدراسیون دو و میدانی نیز عنوان کرد: برای ما خیلی مهم بود که دو و میدانی قبل از عید رئیسش مشخص شود. در روز انتخابات هم 28 نفر را داشتیم که می شود دو سوم و می توانستیم انتخابات برگزار کنیم. بعد از انتخابات اما دو سه هیئت اعتراضاتی نسبت به نمایندگانشان داشتند. یکی از آنها اعتراضش وارد بود که دبیر هیئت نامه نماینده اش را به جای رئیس هیئت امضا کرده بود. با این شرایط 27 نفر در انتخابات بودند که انتخابات را تجدید کردیم. امروز هم سرپرست جدید معرفی شد و تلاش می کنیم با کارهایی که می کنیم برای المپیک مشکلی نداشته باشیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)