Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:14:20 GMT

اجاره‌بهای واحدهای تجاری مساجد بخشیده می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۴۸۵۹

اجاره‌بهای واحدهای تجاری مساجد بخشیده می شود

حجت الاسلام نوری گفت: تمام یا بخشی از اجاره بهاء واحدهای تجاری مساجد در ماه‌هایی که به واسطه شیوع کرونا صاحبان کسبه آسیب دیده اند، بخشیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام«روح‌الله نوری» در گفت‌وگویی، اظهارکرد: اهل مسجد و انسان‌های مؤمن و متعهد همواره در کاستن آلام و دردهای مردم جامعه پیشگام و پیشتاز بوده‌اند که نمونه آن را در حوادث مختلف طبیعی در کشور مشاهده کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در موضوع شیوع ویروس کرونا که آسیب‌های اقتصادی ناشی از آنکه به برخی از کسبه در آستانه سال نو سختی‌هایی را وارد کرد نیز باز مسجدی‌ها و اهل ایمان برای حل مشکل پیشتاز شدند.

 

نوری ادامه‌داد: بسیاری از مساجد خراسان‌جنوبی مغازه‌ها و واحدهای تجاری دارند که مالکیت آن در اصل به مسجد برمی‌گردد.

 

وی گفت: کسبه این مغازه‌ها و واحدهای تجاری نیز از شرایط اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در جامعه آسیب دیده‌اند که روز گذشته جلسه‌ای همراه با متولیان مساجد خراسان‌جنوبی برای حل مشکل این کسبه برگزار کردیم.

 

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در نهایت تصمیم گرفته شد که بر اساس شرایط خود مسجد و واحدهای تجاری آن و با مشورت با خود کسبه، تمام یا بخشی از اجاره بها در ماه‌هایی که در آن به واسطه شیوع کرونا کسبه آسیب دیده اند، بخشیده شود.

 

نوری یادآور شد: البته بیش از جلسه و تصمیم گیری ما نیز بسیاری از متولیان مساجد در این زمینه پیشگام شده بودند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مساجد خراسان جنوبی واحدهای تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • بارش شدید تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی و آسیب به منازل و خودروها + ویدئو | اندازه تگرگ ها را ببینید
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب