Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از فعالیت‌های روزمره شکل و شمایلی مجازی به خود گرفته و در بستر اینترنت قرار گرفت. به همین منظور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران برای پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس و ضرورت در خانه ماندن مردم در این روزها، اپراتور‌های ارائه دهنده اینترنت را موظف به اختصاص ۱۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه رایگان به مشترکین اینترنت ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تداوم روند این ویروس، آذری جهرمی در جلسه‌ای که امروز برگزار شد، مصوب کرد که بسته‌های ۱۰۰ گیگابایتی هدیه بر روی اینترنت‌های ثابت خانگی تا پایان هفته اول فروردین ۹۹ تمدید شده و بر روی اینترنت‌های ثابت خانگی فعال باشد.

وزیر ارتباطات از تمدید این بسته بر روی اینترنت مشترکان اپراتورهای شرکت مخابرات، آسیاتک، های‌وب و پارس آنلاین در صفحه توییترش خبر داد.

گفتنی است؛ تاکنون از تمدید شدن این بسته بر روی خطوط اینترنت ثابت مشترکان دیگر اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت خبری در دست نیست.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط آذری جهرمی را مشاهده می‌کنید:

" تاکنون شرکتهای ایرانسل، مخابرات ایران، آسیاتک، های‌وب و پارس‌آنلاین هدیه‌های ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت خانگی خود را تا هفتم فروردین ۹۹ تمدید کردند. "

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اینترنت هدیه اینترنت رایگان بسته های اینترنت بسته اینترنت اینترنت خانگی صراط بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالان‌های باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت پذیر کردن آن بود - رگه هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902138

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود
  • اینترنت هدیه ۳۰ گیگابایتی برای معلمان + نحوه فعالسازی
  • بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان