Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از راه اندازی خط تولید ماسک بهداشتی و دستکش پارچه بهداشتی در آماد و پشتیبانی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار "حسین عبدی" امروز در حاشیه بازدید از خط تولید ماسک بهداشتی د آماد و پشتیبانی استان، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان به منظور تهیه ماسک و دستکش بهداشتی مورد نیاز برای یگان های تابعه خود و مدافعان امنیت در سطح استان که درکنار مدافعان سلامت درخط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند، این خط تولید را افتتاح و راه اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ماسک های تولیدی در آماد و پشتیبانی استان به همت کارکنان زحمتکش خیاط خانه یگان ویژه و آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان و با نظارت معاونت بهداد تولید می شود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: این ماسک ها قبل از ورود به چرخه مصرف و توزیع بین کارکنان، تحت فرآیند اتوکلاو (ضدعفونی) و بسته بندی بهداشتی قرار می گیرد.

وی گفت: ماسک های تولیدی علاوه بر تامین نیاز مصرفی انتظامی استان برای استفاده عموم مردم در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تولید تبریز سلامت فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی ماسک ضدعفونی حسین عبدی خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی آماد و پشتیبانی انتظامی استان خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی