Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر اردشیر حسن زاده از تداوم خدمات رسانی با تعرفه دولتی در بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک  خبر داد و گفت: یک بخش ویژه کرونا در بیمارستان ولیعصر (عج) برای نیاز احتمالی شهرستان آماده سازی شده است.
دکتر اردشیر حسن زاده رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا ضمن تبریک سال نو اظهار داشت : بیمارستان  ولیعصر (عج) بیمارستانی خصوصی است که با پزشکان بنام و کادر درمانی مجرب و پرتلاش با تعرفه دولتی به مردم شریف آبیک خدمات ارائه می کند و در سال 98 با بیشترین مراجعات اعمال جراحی در خدمت شهروندان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دومین بخش مراجعات در زمینه ارتوپدی بوده که توسط دکتر لطفعلیان و در بخش جراحی ارولوژی توسط دکتر یاوری و در بخش اعمال جراحی توسط دکتر حسن زاده و در بخش زنان و زایمان طبیعی و سایر اعمال جراحی زنان نیز خانم دکتر ملک زاده و عمل های جراحی عمومی توسط همکاران تهرانی تخصصی جراحی عمومی همچون دکتر حصاری فرد ، خانم دکتر اسماعیلی انجام می شود.
رئیس بیمارستان ولیعصر (عج)  در ادامه اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یکی از بخش های بیمارستان را تجهیز و آماده سازی کرده ایم تا در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی قزوین مورد استفاده قرار گیرد ‌.
وی گفت: به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حال حاضر در بیمارستان ولیعصر (عج) عمل های جراحی الکتیو کنسل شده است و فقط عمل های جراحی اورژانس انجام می شود.     
بیمارستان ولیعصر (عج) در پایان اظهار داشت : برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا شستن مکرر دست ها و عدم مواجهه با افراد مشکوک به بیماری ، عدم انجام دید و بازدید و مصافحه و دیده بوسی ، قرار نگرفتن در محل های پر ازدحام و رعایت خود قرنطینگی و در خانه ماندن باید مود توجه قرار گیرد و امیدواریم سال جدید سال سلامتی و شادکامی برای همه مردم ایران بویژه مردم فهیم شهرستان آبیک باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبیک بیمارستان ولیعصر اعمال جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی

ایسنا/هرمزگان رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس از جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ امروز (هشتم اردیبهشت ماه) رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس گفت: عمل جراحی خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس با موفقیت انجام شد.

این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است