Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@07:21:46 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ پنج شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۳۶۴۲

‍‍‍‍‍‍

ماندن در خانه و ورزش در کنار خانواده توصیه ورزشکاران به مردم در شرایط کسترش ویروس کروناست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهمترین عناوین اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ امروز اختصاص دارد به:
* شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های ضروری رو برای سلامت خانواده‌ها بوجود آورده. ماندن در خانه و ورزش در کنار خانواده توصیه‌ای که ورزشکاران کشورمون هم اون رو در این شرایط پیشنهاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* موفقیت‌های ورزش ایران در بهار ۹۸:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* چند خبر کوتاه:
...
تیم ملی کاراته ایران که پس از لیگ جهانی اتریش، اردوی آماده سازی خود را در کشور آلمان برپا کرده بود، به دلیل لغو لیگ جهانی مادرید؛ به تهران بازگشت. حمیده عباسعلی برای ادامه درمان زانوی مصدومش در آلمان ماندند. ...
کمیته بین المللی المپیک در پایان نشست خود با فدراسیون‌های ورزشی برای تعیین تکلیف رقابت‌های انتخابی که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اعلام کرد در آینده نزدیک در خصوص برگزاری مسابقات گزینشی یا حضوردر بازی‌ها براساس رنکنیگ‌ها و نتایج مسابقات قاره‌ای و منطقه‌ای تصمیم گیری خواهد کرد. ...
علیرضا جهانبخش - هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس که بزرگ شدهء قزوین است مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای مقابله با ویروس کرونا به همشهریان خود اهدا کرد. ...
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار پیامی از لغو بازی‌های جام باشگاه‌‎های جهان که قرار بود سال ۲۰۲۱ در کشور چین برگزار شود، خبر داد.
اینفانتینو همچنین اعلام کرد فیفا ۱۰ میلیون دلار برای مبارزه با ویروس کرونا به سازمان جهانی بهداشت اختصاص داده است. ...
به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، فدراسیون جهانی کانوئینگ پس از جلسه با مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک همه رقابت‌های خود را تا اواسط خرداد لغو کرد. تاریخ رقابت‌های انتخابی المپیک پس از هماهنگی با‌ای او سی مشخص خواهد شد. ...
رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های آمریکای جنوبی هم به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اردیبهشت ۹۹ به حالت تعلیق درآمد. جام لیبرتادورس پس از لیگ قهرمانان اروپا مهمترین جام باشگاهی در سطح قاره‌ها محسوب می‌شود. ...
باشگاه آلاوس اسپانیا اعلام کرد؛ ۱۵ نفر در این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۳ نفر از آن‌ها بازیکنان تیم اصلی و بقیه از کادر فنی هستند. ...
چند تن از اعضای تیم ملی فوتبال آلمان ضمن تخصیص مبلغ ۲.۵ میلیون یورو برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، به نمایندگی از سایر بازیکنان نیز سامانه‌ای برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای مقابله با این بیماری راه اندازی کردند. ...
همچنین در اقدامی مشابه، زلاتان ابراهیموویچ - مهاجم سوئدی باشگاه میلان ایتالیا نیز با راه اندازی یک پویش از همه مردم و همراهان خود خواسته برای کمک به افراد نیازمند در این شرایط بحرانی در حد توان کمک کنند. ...
یاکوب جانکتو، هافبک تیم فوتبال سامپدوریا فاش کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این تیم بیش از دو برابر آماری است که پیش‌تر از این اعلام شده بود. پیشتر اعلام شده، ۷ بازیکن این تیم به این بیماری مبتلا شده اند.؛ و باشگاه چلسی هم برای کمک به مهار شیوع بیشتر ویروس کرونا در انگلیس، هتل میلنیوم واقع در ورزشگاه استمفورد بریج لندن را در اختیار سازمان خدمات بهداشت ملی این کشور قرار داد.

* حاشیه‌های فوتبال جهان:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح خبر ورزشی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد رئیسی، رئیس اداره كنترل مالاریا وزارت بهداشت در یک  گفتگوی رادیویی درباره خبر افزایش آمار مالاریا اظهار كرد: افزایش موارد قابل توجهی طی دو سال اخیر داشتیم كه به ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بازمی‌گردد و نسبت به سال‌های قبل به‌شدت دچار افزایش موارد شدیم. این مسئله متأثر از وضعیت نابسامان مرز‌های شرقی است و اگر فكر اساسی و كمك به دانشگاه‌های علوم پزشكی نكنیم ممكن است ما هم به مشكل كشورهای همسایه شرقی دچار شویم.

رئیس اداره كنترل مالاریا وزارت بهداشت در این خصوص افزود: در بدترین شرایط طی ۱۰ سال اخیر حدود ۱۰ هزار و ۳۰۰ مورد داشتیم كه قابل قیاس با شرایط آن سوی مرز نیست.

رئیسی ادامه داد: در این باره می‌بایست فكری اندیشیده شود چون كشوری هستیم كه راه توسعه را به‌شدت می‌پیماییم و وضعیت ما باید نسبت به بلوچستان پاكستان متفاوت باشد.

او لزوم اختصاص منابع و بودجه به سیستان و بلوچستان و سه دانشگاه علوم پزشكی این منطقه را متذكر شد و افزود: اگر این كار صورت گیرد در برابر وبا، سل، مالاریا و بیماری تب كنگو مقاومت صورت می‌گیرد.

رئیسی از ۱۰ هزار كیس مبتلا خبر داد و تصریح كرد: كووید هم بحثی مهم بوده است چون مشكل ما نبوده است و به دنیا بازمی‌گردد ولی همه توجه بخش سلامت را به خود اختصاص داده است كه در برابر كاهش منابع به نظر می‌رسد ما نیز کم‌توجهی كردیم.

وی اضافه كرد: در سه الی چهار سال موارد مالاریا به صفر رسیده بود ولی منابع كافی و لازم را اختصاص ندادیم و پیش‌بینی نكردیم كه ممكن است شرایط پاكستان بدتر شود.

رئیسی همچنین به مشكلات تردد و حركت آزادانه انتقاد كرد و گفت: حمل سوخت در شهرستان‌های مرزی سیستان و بلوچستان افزایش‌یافته و فشار بسیاری به برنامه‌های سلامت‌محور ما وارد می‌كند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات