Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه خودروهایی که قصد آمدن به فارس را دارند در کلیه ورودی‌ها توسط عوامل امدادی و خدماتی بهداشتی بررسی می‌شود، گفت: هیچ مکانی برای اسکان مسافران نوروزی در فارس فراهم نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فاسر، سرهنگ "یوسف ملک‌زاده" اظهارداشت: پلیس سال نو را با در نظر گرفتن شرایط حساس کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا با شعار «سلامت خانواده-امنیت جامعه » شروع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه پزشکی و سایر یگان های امدادی و خدماتی استان در خصوص پیشگیری و مهار بیماری کرونا، گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت خوب مردم بتوانیم  این مشکل را هم برطرف کنیم و به یک وضعیت مطلوب برسیم. سرهنگ "ملک‌زاده" عنوان داشت: پلیس فارس برای ارتقاء احساس امنیت با توجه به شرایط موجود، اقدام به تقویت و افزایش گشت های انتظامی، پیشگیری و ترافیکی کرده است. این مقام انتظامی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز یک هزار واحد گشت با رویکرد پیشگیری از جرم به کارگیری شده است، گفت: در 48 ساعت گذشته با برنامه ریزی و تمهیدات انجام شده، 35 درصد کل جرایم و 70 درصد از تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است. جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: درحال حاضر امنیت مطلوبی در فارس برقرار است و از شهروندان درخواست داریم پلیس را همکاری کنند و به مقررات پایبند باشند. سرهنگ "ملک زاده" با اشاره به اینکه در ورودی همه شهرهای منتهی به استان فارس نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و سایر دستگاه ها قرار دارند و خودروها را کنترل می کنند، بیان کرد: هیچ مکانی برای اسکان مسافران نوروزی در فارس فراهم نشده است. وی با بیان اینکه برابر بررسی صورت گرفته در هتل‌های استان فارس تنها 60 نفر مسافر اسکان دارند که قبل از شیوع بیماری کرونا در آنجا اسکان داشته‌اند، تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته فقط یک نفر مسافر در یکی از هتل‌ها اسکان داشته که وی پزشک بوده و برای ارائه خدمات در بیمارستان‌ها وارد استان شده است. در پایان جانشین فرماندهی انتظامی استان از هموطنان خواست از هرگونه سفر غیرضروری به فارس خودداری کنند و در صورت الزام به مسافرت، با خادمان خود در تیم های امدادی مستقر در ورودی شهرها همکاری لازم داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکان مسافر عدم پذیرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود

استاندار سمنان بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از هم اکنون برای اسکان مواکب اربعین اندیشیده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان که در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: از هم اکنون تمهیدات لازم برای تسهیل در عبور کامیون‌ها و همچنین اسکان مواکب چه در خاک عراق و چه در مرز مهران اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: اربعین یکی از بزرگترین همایش‌های جهان اسلام است و همگان به عشق و ارادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) در این مسیر قرار می‌گیرند.

استاندار سمنان با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این استان افزود: در استان سمنان در ایام اربعین حسینی اقدامات و تمهیدات برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) اندیشیده می‌شود. همچنین در ایام صفر و در مناسبت‌های شهادتی این ماه نیز برپایی موکب‌های اسکان و پذیرایی در دستور کار است.

شناسنامه دار کردن مواکب استان سمنان در دستور کار قرار گیرد

استاندار سمنان بر ضرورت شناسنامه دار کردن مواکب این استان تأکید کرد.

هاشمی افزود: شناسنامه دار کردن مواکب استان و همچنین به‌کارگیری اقدامات و امکانات در راستای تقویت موکب‌داران به منظور حضور پررنگ و موفق در پیاده‌روی اربعین حسینی در دستور کار باشد. برنامه‌ها و همچنین اقدامات در خصوص تسهیل هرچه بهتر حضور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی، بر پایه مشارکت مردم اجرایی شود.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • خبر خوش برای مستاجران
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد