Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام واحدی از تعطیلی تمامی بقاع متبرکه استان مرکزی در ایام نوروز خبر داد.

حجت الاسلام « عبدالله واحدی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال 99 و آرزوی سلامتی و سعادت برای همه هموطنان عزیز از تعطیلی بقاع متبرکه سطح استان مرکزی در ایام نورز خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ما هر ساله قبل از شروع سال نو به استقبال نوروز با اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه می رفتیم که این طرح همواره با استقبال گسترده زائران، مجاوران و مسافران نوروزی روبرو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد پدافند زیستی و دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر عدم برگزاری تجمع ها بقاع متبرکه نیز تعطیل شده است، افزود: امسال طرح آرامش بهاری برگزار نخواهد شد و تمامی بقاع متبرکه استان مرکزی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در ایام نوروز و اهمیت سلامت هموطنان عزیز تعطیل هستند.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم در راستای برگزاری طرح آرامش بهاری  ویژه ایام نوروز در ۸۵بقعه ی استان مرکزی از قبل انجام شده بود، ادامه داد: به منظور حفظ سلامت افراد امسال این برنامه ها لغو و برنامه های تحویل سال در بقاع متبرکه تعطیل اعلام شده و تنها پیام تبریک مقام معظم رهبری از بقاع متبرکه پخش خواهد شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح آرامش بهاری هر ساله از 28 اسفند ما تا 14 فروردین در بقاع متبرکه برگزار می شود، افزود: امسال بجای طرح آرامش بهاری، ایستگاه های سلامت در ورودی برخی از بقاع متبرکه دایر شده که بسته های ضد عفونی شامل ماسک و ژل، الکل،ماسک و دستکش مواد دیگر ضد عفونی در اختیار مردم قرار می دهند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اضافه کرد: به نوعی این ایستگاه های سلامت در راستای مصوبات استان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا دایر و مواد ضد عفونی و بهداشتی در آن ها توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام واحدی با بیان اینکه همواره اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در راستای همکاری مجدانه با استانداری و قرارگاه پدافند زیستی استان در راستای اجرای مصوبات این قرارگاه پیشتاز بوده است، افزود: به همین منظور به محض اعلام شیوع ویروس کرونا در استان یک هفته بقاع متبرکه تعطیل اعلام شد.

 

وی با بیان اینکه این ایستگاه های سلامت با هدف انتقال پیام های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جهت فرهنگ سازی در زمینه چگونگی قطع زنجیره ویروس کرونا در برخی از بقاع متبرکه استان راه اندازی شده، ادامه داد: این ایستگاه ها با بهره گیری از طلاب و روحانیون بومی از (۲۸اسفند)فعالیت خود را آغاز کردند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام واحدی استان مرکزی بقاع متبرکه ایستگاه های سلامت طرح آرامش بهاری ویروس کرونا بقاع متبرکه استان مرکزی ایستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟

لس آنجلس لیکرز براب فرار از جارو شدن چاره ای به جز برد ندارد، آن هم مقابل تیمی که یازده بازی متوالی مقابل آن شکست خورده است.

طرفداری | شنبه شب و بامداد یکشنبه به وقت تهران، ۴ بازی در جریان رقابت های پلی آف برگزار می شود. این مطلب برای تبادل نظر کاربران ایجاد شده و پس از پایان همه بازی ها، به شکل کامل به روز رسانی خواهد شد. تیم های سمت راست، میزبان هستند.

اورلاندو مجیک - کلیولند کاوالیرز (۱-۲ به سود کاوالیرز) ساعت: ۲۰:۳۰ 

 

نیواورلینز پلیکانز - اوکلاهاماسیتی تاندر (۰-۲ به سود تاندر) ساعت: ۲۳:۰۰

 

میامی هیت - بوستون سلتیکس (۱-۱ مساوی) ساعت ۱:۳۰

 

لس آنجلس لیکرز - دنور ناگتس (۰-۳ به سود ناگتس) ساعت ۴:۰۰

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • شکوفه‌های بهاری در عجب شیر
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟