Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@01:27:09 GMT

طرح تشویقی وزیر بهداشت برای کادر درمانی

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۶۸۰۷

طرح تشویقی وزیر بهداشت برای کادر درمانی

وزیر بهداشت ابلاغیه‌ای برای قدردانی و جبران زحمات نیروهای بهداشتی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی صادر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متن ابلاغیه سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

 

"‌ رئیس / سرپرست محترم دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..


همانگونه که اطلاع دارید، بخش بهداشت بنا به شرح وظیفه اصلی خود که پیشگیری است، همواره سرباز خط مقدم جبهه سلامت بوده و این پیشگامی سابقه‌ای به‌اندازه عمر بخش بهداشت دارد. در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نیز این امر به کرات، چه در دوران دفاع مقدس و چه در سایر عرصه‌های مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیر واگیر اثبات شده است.

همکاری در مدیریت بیماری COVID۱۹ و مقابله با آن که از حدود دو ماه پیش در کشور آغاز شده است، تجلی دیگری از این پیش‌قدمی است. سربازان بخش بهداشت در این بازه زمانی در سراسر کشور درگیر مبارزه با بیماری COVID۱۹ و مدیریت پیشگیری آن هستند. آموزش پیشگیری از بیماری COVID۱۹، ارائه خدمات فعال به همه خانواده‌ها؛ اعم از خانواده‌های دارای فرد مشکوک، مبتلا و خانواده‌های بدون مشکل، پیگیری موارد مشکوک به بیماری، ارائه خدمات در مراکز منتخب بیماری COVID۱۹ (۱۶ ساعته و ۲۴ ساعته) ارجاع بیماران نیازمند به درمان‌های تکمیلی به بیمارستان‌ها و پیگیری بیماران بستری و ترخیص شده از بیمارستان و دیگر بخش‌هایی از خدماتی است که توسط این عزیزان ارائه می‌شود.

در راستای جبران زحمات این عزیزان شایسته است که جناب‌عالی و مجموعه مدیریتی آن دانشگاه نسبت به قدردانی و جبران زحمات همکاران یادشده اقدام فرمایند. برخی از مصادیق این قدردانی‌ها عبارتند از:

-اعطای تشویق با درج در پرونده پرسنلی برای نیروهای محیطی و ستادی (شهرستان و دانشگاه)

-اعطای مرخصی تشویقی متناسب با دوره و کیفیت کارکرد همکاران محیطی و ستادی (شهرستان و دانشگاه) در عرصه مقابله با بیماری COVID۱۹

-منظور نمودن خدمات همکاران محیطی و ستادی (شهرستان و دانشگاه) در عرصه مقابله با بیماری COVID۱۹ در ارزشیابی سالانه

-تسهیل فرآیند ارتقای همکاران در عرصه مقابله با بیماری COVID۱۹ در راستای تبدیل شدن به رتبه ارشد، خبره و عالی

-پرداخت پاداش متناسب با میزان و کیفیت فعالیت کارکنان حوزه بهداشت در بسیج ملی مقابله با بیماری COVID۱۹

-افزایش پرداختی کارانه و اضافه کار ساعتی کلیه کارکنان حوزه بهداشت (شهرستان، دانشگاه) فعال در عرصه مقابله با بیماری COVID۱۹ به میزان ۱۰۰-۵۰ درصد با توجه به کیفیت و دشواری کار

-در نظر گرفتن امتیاز (اولویت) ویژه جهت تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قرارداد کار معین (تبصره ۳ – ماده ۲) حوزه بهداشت"

کد خبر 415721

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران سعید نمکی وزیر بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا درمان کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم