Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ به بازیکنان تیمش به خاطر شیوع ویروس کرونا هشدار داد. ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، سرگئی سماک به دنبال تعطیلی تمرین‌های گروهی زنیت به خاطر شیوع ویروس کرونا در روسیه و قرنطینه خانگی بازیکنانش گفت: باید در این دوران سعی کنیم تا سرایت این بیماری به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برخی‌ها ویروس کرونا می‌تواند بسیار خطرناک باشد. تصمیم قرنطینه بازیکنان نیز تصمیم مشترکی بود که در باشگاه زنیت اتخاذ شد. خانواده‌های برخی از بازیکنان در اسپانیا و ایتالیا هستند که در این کشورها نیز شرایط سختی وجود دارد.

سرمربی تیم زنیت افزود: همه بازیکنان زنیت باید در خانه بمانند و بدون هیچ‌گونه دلیل موجهی خارج نشوند. درک می‌کنیم باید چیزی بخورند یا به داروخانه بروند اما دیگر چیزها به طور کامل ممنوع هستند. هر کسی بخواهد این قرنطینه را نقض کند جریمه و محروم می‌شود. عدم تعهد بازیکنان به قراردادهای باشگاه می‌تواند جرایم سنگینی را برای آنها به دنبال داشته باشد.

اعلام نتیجه تست کرونای سردار آزمون و یارانش

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • اسب تروجان
  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام