Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:59:47 GMT

پرخیر و برکت بودن سال جهش تولید برای لرستان

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۹۱۶۸

پرخیر و برکت بودن سال جهش تولید برای لرستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در پیام سید موسی خادمی آمده است: بهار، حیات مجدد در جان طبیعت است و جوشیدن چشمه‌های زلال و پاک در امتداد بشریت و عید، پیام آور صلح و دوستی در آینه خوبی‌ها است. این پیام می‌افزاید: اینک زمین نفسی تازه می‌کند و تابلویی رنگارنگ را در عمق چشمان جهانیان به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سالی که بتوان با تلاش‌های خستگی ناپذیر ملت ایران، گام‌هایی بلند و استوار در تمام حوزه‌ها برداشت و خصوصا جهش بزرگی در زمینه اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، افزایش سهم سرمایه‌گذاری و حمایت از تولیدات داخلی ایجاد کرد.

استاندار لرستان اضافه کرد: امید است همراهی و همکاری تمام قد مسئولان و همدلی همیشگی مردم استان در این سال باعث رونق بیش از پیش استان گردد.

به گفته وی جا دارد از مردم فهیم، مدیران پرتلاش، جان‌فشانی کادر بهداشت و درمان و همچنین مساعی اصحاب رسانه در روز‌های پایانی سال که سبب شد از پیشرفت بیماری کرونا جلوگیری شود و انشالله به محو آن منجر خواهد شد؛ تشکر کنم.

استاندار لرستان اضافه کرد: امید است در سایه الطاف الهی، ذیل توجهات حضرت، ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه ارتقای سطح رفاه مردم و کارآمدتر شدن نظام و تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید سالی مملو از موفقیت و بهروزی برای ملت ایران و استان لرستان داشته باشیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار سال نو جهش تولید شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است