Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:21:07 GMT

تحویل سال نو با طعم زیارت در خیابان‌های اطراف حرم رضوی

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۹۴۵۱

تحویل سال نو با طعم زیارت در خیابان‌های اطراف حرم رضوی

تعدادی از مردم مشهد با حضور در خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی رو به گنبد طلای آن حضرت سال جدید را آغاز کردند. ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نو شدن سال و آغاز سال جدید همزمان با نوروز برای مردم مشهد هر ساله طعم و بوی خاصی داشته و دارد؛ طعم و بویی که امسال متفاوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور پرشور و میلیونی مردم در آغازین ساعات سال نو در حرم منور رضوی اتفاقی بی‌نظیر بود که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و مقام معظم رهبری نیز سفر و سخنرانی نوروزی خود را به مشهدمقدس لغو کردند.

در این میان اما گروهی از مردم مشهدمقدس امروز و در لحظات منتهی به تحویل سال در برخی خیابان‌های اطراف حرم منور رضوی حضور پیدا کردند و دعای لحظه تحویل سال را رو به گنبد و مضجع شریف حضرت رضا(ع) زمزمه کردند.

تجویز نسخه‌ای متفاوت برای شکست ویروس کرونا+ فیلمآخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| تعداد موارد مثبت کرونا از عدد 100 عبور کرددیدارهای نوروزی امام جمعه تبریز به صورت مجازی برگزار خواهد شد + تصویر

دعا برای دفع بلا و دور شدن ویروس منحوس کرونا از مردم ایران مهمترین خواسته‌ای بود که این گروه از زائران حضرت رضا(ع) از ایشان درخواست داشتند.

ویژه برنامه تحویل سال نو نیز همزمان به صورت مستقیم از شبکه‌های مختلف صدا و سیما و سیمای خراسان رضوی پخش شد.

تجربه امسال تجربه جدیدی بود که این گروه از زائران و مجاوران آن را تجربه کردند و امیدوار هستند هیچ سال دیگری چنین تجربه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام/282/ ز

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحویل سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • زمین‌های خیابان حکمت اصفهان چه زمانی تحویل داده می‌شود؟ + فیلم
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود