Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@08:22:22 GMT

استاندار گیلان فرا رسیدن سال ۹۹ را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۹۹۲۴

استاندار گیلان فرا رسیدن سال ۹۹ را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار گیلان در پیامی؛ آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به ملت شریف استان تبریک گفت و با قدردانی از مشارکت فعالانه و ارزشمند مردم عزیز و خدمتگزاران آنان در عرصه سلامت به ویژه کادر درمان، ابراز امیدواری کرد که سال جدید، سالی همراه با سلامتی و توفیق روزافزون در سایه همدلی، همکاری، مشارکت و تلاش بیشتر خدمتگزاران به مردم فهیم گیلان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است:

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

مناسبت خجسته آغاز سال یک‌هزار و سیصد و نود و نه هجری خورشیدی، جشن عید نوروز و بهار طبیعت را صمیمانه به همه مردم عزیز خصوصاً گیلانیان مهربان و فهیم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ملت بزرگ ایران سال ۱۳۹۸ را با همه فراز و نشیب‌ها در پی تشدید تحریم‌های بین المللی، با استقامت و تلاش خدمتگزاران به آنان، دستاوردهای بزرگی نصیب خود کردند و در استان گیلان هم بیش از دو هزار پروژه عمرانی و اقتصادی که برای اجرای آنها بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان هزینه شده، اجرایی گردید.

در روزهای اخیر شاهد مشارکت فعالانه و ارزشمند مردم عزیز و خدمتگزاران آنها در عرصه سلامت به ویژه کادر درمان استان بودیم که ضمن قدردانی، آرزو می‌کنم سال جدید سالی همراه با سلامتی و توفیق روزافزون در سایه همدلی، همکاری، مشارکت و تلاش بیشتر خدمتگزاران به مردم فهیم، هوشمند و عزیز استان گیلان باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان گیلان درمان طبیعت عید نوروز ملت بزرگ ایران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان‌نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارایه شده که این خدمات‌دهی، شایسته تقدیر است.

نامی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت‌های متعدد دیگر، بیان داشت: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات بودند که این نشان‌گر روحیه ولایت‌مداری این مردم است.

کد خبر 6088408

دیگر خبرها

  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت