Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:10:44 GMT

تهران| بازدید از اماکن تاریخی شهرری ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۶۴۴۵

تهران| بازدید از اماکن تاریخی شهرری ممنوع شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ری گفت: در ایام نوروز ۹۹ به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توجه ویژه به سلامت و تندرستی گردشگران بازدید از اماکن تاریخی شهرری ممنوع شد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

امیرمصیب رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به تعطیلی مراکز گردشگری در شهرستان ری اظهار داشت: در ایام نوروز و به‌دلیل پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تمامی تورهای گردشگری و بازدید از آثار تاریخی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر ساله همزمان با فرا رسیدن سال نو، نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان و تورهای گردشگری متعددی در شهرستان ری برگزار می‌شد اما در ایام نوروز 99 به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توجه ویژه به سلامت و تندرستی گردشگران تمامی برنامه‌های نوروزی ممنوع اعلام شده است.

تمامی مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری ایلام مسدود شدمدیرکل جدید گردشگری آذربایجان‌شرقی 2 روز مانده به نوروز منصوب شد‌آثار کرونا بر 22 کسب و کار/ گردشگری در صدر زیان دیده‌ها

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ری در ادامه بیان کرد: نظارت‌های تیم بازرسی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری از تأسیسات گردشگری، مؤسسات خدماتی گردشگری و رستوران‌های بین راهی به منظور نظارت بیشتر بر رعایت موارد بهداشتی جهت کنترل بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

رحیم‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و با تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا اماکن اسکان فرهنگیان در مراکز آموزش و پرورش و تمام فعالیت‌هایی که سلامت جامعه را در معرض آسیب قرار دهد ممنوع است.

انتهای پیام/ 220/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، از تعطیلی اماکن تاریخی - فرهنگی استان در ۱۵ اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۱۳ اردیبهشت گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی_ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: روز ۱۵ اردیبهشت، مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.

ثابت اقلیدی ادامه داد: همچنین میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید