Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وظیفه عمومی استان البرز گفت: به جهت ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز درمانی و مقابله با ویروس کرونا، مقرر شد تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی تمامی رشته‌های گروه پزشکی و پیرا پزشکی خود را به وظیفه عمومی مرکز استان معرفی مراجعه کنند تا سازماندهی و اعزام شوند.

محمدرضا چگینی، معاون وظیفه عمومی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: همان گونه که ملت شریف ایران در تمامی مواقع حساس کشور و در تمامی عرصه‌ها حضور پرشور و چشمگیری داشته و هم اکنون نیز با حضور در امر خدمت رسانی و یاری به هموطنان عزیز مشارکت مثال زدنی را در تاریخ کشور از خود به جای گذاشته اند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز در این راستا با بهره گیری از تمامی امکانات و نیروهای خود به این امر اهتمام ویژه داشته و با تمام توان به میدان عمل در خدمت رسانی قدم نهاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وظیفه عمومی استان البرز افزود: در این راستا برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و به جهت ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مقرر گردید کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی تمامی رشته‌های گروه پزشکی و پیرا پزشکی که برگ اعزام به خدمت تاریخ 99/2/1 را دریافت نموده بودند در تاریخ 99/1/6 فراخوان و بدون سپری نمودن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، دربدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری شوند.

چگینی اضافه کرد: تمامی این مشمولان می‌بایست راس ساعت 7 صبح روز چهارشنبه مورخ ششم فروردین ماه سال1399 خود را به وظیفه عمومی مرکز استان معرفی مراجعه کنند تا سازماندهی و اعزام شوند.

وی یادآور شد این اقدام برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان اعزامی در این طرح ضمن بکارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از امتیازات و مشوق‌های ویژه ای نیز برخوردار می‌شوند که در حین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی در خصوص محل و زمان مراجعه لازم به این مشمولان از طریق ارسال پیامک و احضار توسط وظیفه عمومی انجام می‌پذیرد و این عزیزان می‌توانند آخرین اطلاعات و اخبار در این حوزه را صرفآ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir وسامانه تلفن گویا به شماره 096480،سامانه پیامکی110206010 پیگیری کنند.

چگینی اضافه کرد: سایر مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیرا پزشکی که برگ آماده به خدمت برای اعزام در ماه های دیگر سال 1399 دریافت نموده یا پس از فارغ التحصیلی در شرایط معرفی به خدمت قرار دارند می‌توانند در صورت تمایل برای مشارکت در امر کمک رسانی به هموطنان، درخواست اعزام زودتر از موعد خود را ارائه نموده و در اعزام اول اردیبهشت ماه سال 1399 به خدمت اعزام شوند. این مشمولان نیز می‌توانند با مراجعه به وظیفه عمومی یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+10 درخواست اعزام و تعجیل در اعزام خود را ثبت و پیگیری نمایند.‌

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمت سربازی پزشکی استان البرز مشمولان نیروهای مسلح وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مسعود آرامش اظهارکرد: دارندگان کارت‌های پایان خدمت و معافیت کاغذی (قدیمی) شاغل در ادارات دولتی، نهاد‌های عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی با عنایت به عدم ثبت اطلاعات در سامانه جامع وظیفه عمومی متاسفانه جزء مشمولین غایب غیر مطلق استان محسوب می‌شوند. 
وی افزود: برخی افراد علیرغم فراخوان‌های صورت گرفته تا کنون اقدامی در خصوص دریافت کارت هوشمند انجام نداده اند و این موضوع موجب بروز مشکلات و محدودیت‌هایی را در سیستم‌های اداری از قبیل صدور گذر نامه، اخذ مجوز خروج از کشور، عدم اختصاص وام‌های صنعتی و کشاورزی را ایجاد کرده است. 
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یزد تصریح کرد: تقاضا داریم این گروه از افراد با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ درخواست کارت المثنی پایان خدمت یا معافیت (هوشمند و جدید) را کرده و سپس برای پیگیری در شهرستان‌ها به دایره وظیفه عمومی شهرستان مربوطه و در مرکز استان به معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی