Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز است کنترل‌ ورودی و خروجی استان باتوجه به تعطیلات رسمی در کشور با شدت بیش‌تری انجام شود، زیرا در حال حاضر ورود و خروج از استان‌ها و شهرستان‌ها هیچ توجیهی ندارد.

اقبال عباسی دوم فرودین‌ماه در حاشیه برگزاری اولین جلسه ستاد ملی کرونا در سال ۱۳۹۹ به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این جلسه با حضور وزرای مرتبط با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و استانداران سراسر کشور برگزار شد، خوشبختانه طی گزارشات رسیده، کشور در وضعیت امیدوارکننده‌ای از بابت مبارزه با این ویروس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به تعطیلی ادارات، مدارس، مراکز تفریحی، توریستی و اصناف، تأکید کرد: باید کنترل‌ ورودی و خروجی استان باتوجه به تعطیلات رسمی در کشور با شدت بیش‌تری انجام شود، زیرا در حال حاضر ورود و خروج از استان‌ها و شهرستان‌ها هیچ توجیهی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: برای کنترل شیوع کرونا ویروس نیاز است تعطیلی اصناف، بازاریان و مراکز تجاری برای جلوگیری از تجمع و تردد در سطح شهر تا پایان تعطیلات نوروزی کماکان ادامه داشته باشد.

عباسی در پایان گفت: باید جلوی مسافرت‌های غیر ضروری در ایام نوروز گرفته شود تا کادر درمانی بتوانند گام‌های مؤثری در کنترل کرونا ویروس بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کروناویروس تردد خودرو چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • ورود موج‌های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع