Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-08@13:48:54 GMT

پاسخ وزارت خارجه به توئییت سخیف آمریکایی‌ها

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۱۶۲۱

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، توئیتر فارسی وزارت امور خارجه کشورمان به ادعای توییتر فارسی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه غذا، دارو و کمک های بشردوستانه تحریم نیستند پاسخ داد .

در توییتر فارسی وزارت خارجه ایران آمده است:

«ایرانیان و آمریکاییان عزیز!
یک یادآوری دوستانه:
اگر موفق شدید از منزل، شرکت یا نزدیک‌ترین بانک محل زندگی‌تان یک نقل و انتقال ساده بانکی برای خرید و ارسال یک بسته قرص ادویل(مسکن) ، یک کیلو عدس یا یک عدد ماسک به مقصد ایران برای اقوام خود انجام دهید، مدارک آن را برای وزارت امور خارجه آمریکا بفرستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


روز گذشته ‏ توییتر فارسی وزارت خارجه آمریکا در توییتی دروغ،سخیف و مزورانه نوشته بود :

« ایرانیان عزیز،
یک یاد آوری دوستانه:
غذا، دارو و کمک‌های بشردوستانه تحریم نیستند»
 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر توییتر توییتر توییتر آمریکا وزارت خارجه فارسی وزارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد

وزارت امور خارجه الجزایر تجاوز ارتش صهیونیستی به رفح واقع در جنوب نوار غزه را با شدیدترین عبارات محکوم کرد و آن را زمینه سازی برای تهاجم زمینی خواند.

به گزارش مشرق، در واکنش به اشغال گذرگاه رفح توسط ارتش صهیونیستی، وزارت امور خارجه الجزایر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این عملیات بسیار خطرناک و تهدیدی برای انجام جنایات بی‌سابقه و یک فاجعه انسانی با دامنه و ابعاد گسترده‌ است.

از زمانی که ارتش صهیونیستی حمله خود را به نوار غزه شروع کرده‌ است، ساکنان این باریکه برای در امان ماندن از جنایات نظامیان اسرائیلی به منطقه رفح ( نزدیک مرز مصر ) پناهنده شده‌اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ فلسطینی در رفح مستقرند.

در بیانیه وزارت امور خارجه الجزایر آمده‌ است: اشغالگران اسرائیلی در گذشته با توسعه شهرک‌های صهیونیست نشین فلسطینیان را آواره می‌کردند و اکنون با انجام عملیات نظامی آنان را به کوچ اجباری وا می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری رسمی الجزایر، این بیانیه می افزاید: اشغالگران با این اقدام تائید می‌کنند که اصلا به اجماع جامعه جهانی برای توقف فوری نبرد در نوار غزه اهمیتی نمی‌دهند.

وزارت امور خارجه الجزایر همچنین از جامعه جهانی خواست فشارهای فوری و موثر خود را علیه رژیم صهیونیستی به کار گیرد تا این رژیم مجبور شود به حملات خود علیه شهروندان بی‌گناه فلسطینان پایان دهد.

این وزارتخانه با اشاره به تداوم حملات ارتش صهیونیستی به نوار غزه هشدار داد، احتمال تهاجم زمینی نظامیان صهیونیستی به رفح وجود دارد که در این صورت، پیامدهای وخیمی در پی خواهد داشت که برهم خوردن ثبات و امنیت در منطقه طی ده‌های آینده یکی از آنهاست.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • البرز در حوزه صادرات جهش بزرگی را رقم زد
  • الجزایر حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • جمهوری‌خواهان آمریکا: رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی‌اش نگهداری می‌کرد
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو