Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@02:00:57 GMT

اخبار خوشی در سال جهش تولید برای مردم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۴۷۷۲

به گزارش ایلنا از سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور(ایدرو)؛ محمد باقر عالی با  تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهار کرد: عنایت رهبر انقلاب اسلامی به گام های برداشته شده در افزایش تولید، فعالسازی و احیای واحدهای صنعتی در سطح کشور در طول سال ۹۸ و تاکید ایشان بر ملموس تر شدن آثار اقدامات، وظیفه ای خطیر بر دوش ما گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علیرغم تشدید تحریم‌ها، خوشبختانه با گام های موثری که در این خصوص و در یکسال گذشته برداشتیم، با حول و قوه الهی اخبار خوشی از گسترش و نوسازی صنایع ایران در سال «جهش تولید» شاهد خواهیم بود.

معاون وزیر صنعت، گفت: سازمان توسعه ای ایدرو ذیل برنامه‌های عملیاتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای گسترش و نوسازی صنایع ایران به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار، اقداماتی اساسی در دستور کار داشته و دارد که بسیاری از موارد در طول سال ۹۹ به ثمر خواهند نشست.

عالی تاکید کرد: در طول سال گذشته و به ویژه بعد از شیوع بیماری کرونا، تجربه‌ای بسیار ارزشمند از بسیج همه ظرفیت ها و توان تولیدی کشور برای افزایش تولید و تامین مایحتاج مردم، حاصل شد که قدر مسلم به عنوان مدلی کارگر برای تحقق اهداف «جهش تولید» در سطح کشور به کار خواهد آمد.

وی افزود: سخنی گزاف نیست که امروز تجربیات ایران با وجود انواع محدودیت ها و تحریم ها، اکنون به بلوغ کامل رسیده است و ‌ظرف چند روز بسیاری از صنایع کشور افزایش تولید پیدا کردند.

رئیس هیات عامل سازمان ایدرو یادآور شد: اقدامات انجام شده در این مدت، بیانگر این نکته ارزشمند است که بخش صنعت کشور از چنان ظرفیتی برخوردار است که برای تامین کالاهای مورد نیاز، حتی کارخانه ها و واحدهای تولیدی که به هر دلیلی راکد بودند، فعال شدند و بسیاری از کارخانه ها با تغییر خطوط، به سمت تولید اقلام مدنظر شیفت شدند و به سرعت تغییر کاربری دادند.

عالی با اشاره به لبیک وزیر صنعت، معدن و تجارت به نامگذاری سال «جهش تولید»، افزود:  در سایه حمایت های مستمر و بی دریغ رئیس جمهور و سایر ارکان دولت، گام های برداشته شده در سال گذشته، تکمیل تر خواهد شد و آثار اقدامات در دست انجام نیز برای مردم ایران ملموس تر می شود.

معاون وزیر صنعت یادآور شد: در سال «جهش تولید» وظیفه خود می دانیم برای تحقق شعار سال و جلب رضایت حداکثری ملت ایران تلاش کنیم، قدر مسلم با استمرار تلاش مجاهدانه همه کارکنان وزارت صنعت و به طور خاص، مجموعه سازمان ایدرو، همراهی سازنده همه دستگاه‌های مسئول در حوزه تولید و البته همت والای همه صنعتگران و تولیدکنندگان، سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را رقم بزنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تغییر کاربری صنعت معاون وزیر وزارت صنعت معدن و تجارت وزیر صنعت معدن و تجارت جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور