Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از مهمترین برنامه‌های وزارت‌خانه در سال جدید است. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مسعود سلطانی‌فر ، با تاکید بر این موضوع که خانواده بزرگ ورزش و جوانان در سال  99 سال پرکاری را پیش رو دارد، واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس را از اهم برنامه‌های این وزارتخانه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :این اقدام در راستای برنامه‌های توسعه‌ای این دو باشگاه صورت خواهد کرد و وزارت ورزش و جوانان در اجرای آن بسیار مصمم است.

وزیر ورزش و جوانان  در ادامه سخنانش حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و اعزام ملی‌پوشان آماده به توکیو، شرکت 4 تیم فوتبال کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را بخشی از برنامه‌های دیگر  حوزه ورزش اعلام کرد.

وی همچنین اعلام کرد که حضور مقتدرانه  در مرحله برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز از دیگر برنامه‌های‌مان در سال پیش رو خواهد بود.

وی افزود :سال پرتلاشی را با همکاری خانواده ورزش ، ورزشکاران و جوانان عضو سه هزار سمن خواهیم داشت تا انشالله بتوانیم کارنامه موفقی را به مردم عزیز کشورمان ارائه کنیم.

رضوانی: به عملکردمان در فدراسیون شنا نمره قبولی می‌دهم/ مشکل اصلی شیرجه نداشتن سخت افزار است

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مسعود سلطانی‌فر پرسپولیس استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر پرسپولیس استقلال مسعود سلطانی فر پرسپولیس استقلال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آبی و قرمز نه تنها پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند بلکه فصل گذشته به فینال این مسابقات رسیده بودند که در آن دیدار پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد و مثل رقیب دیرینه برای هفتمین بار قهرمان این مسابقات شد. عجیب اینکه دو تیم پرطرفدار پایتخت امسال خیلی زودتر از حد تصور از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و فرصت‌ را در اختیار سایر تیم‌ها از جمله ۷ تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی یعنی هوادار قرار دادند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی در رفسنجان مغلوب مس این شهر شد و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به آلومینیوم اراک باخت تا هر دو تیم مطرح کشور از رسیدن به یک چهارم نهایی محروم شوند. پرسپولیس و استقلال به نوعی رقبای خود را دست کم گرفته و تصور کردند که به راحتی می‌توانند در رفسنجان و اراک پیروز شوند اما این اتفاق رخ نداد و شگفتی‌های بزرگی در جام حذفی رقم خورد. استقلال تا به حال ۱۳ بار به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرده که حاصل آن ۷ قهرمانی بوده و پرسپولیس هم از ۹ حضور در فینال این تورنمنت مثل استقلال صاحب ۷ جام شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900299

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!