Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@23:46:50 GMT

وزیر سابق بهداشت: کرونا به این زودی رفع زحمت نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۵۵۳۶

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود به نحوه مدیریت درباه ویروس کرونا انتقاد کرد.

وی در یادداشت خود آورده است: مجددا لازم می‌دانم از تلاش شبانه روزی مدیران و تمام همکاران عزیزم در بخش بهداشت و درمانی کشور که عاشقانه و مجاهدانه، شبانه روز به هم میهنان عزیز خدمت میکنند، صمیمانه قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید، بحران کرونا، ارزش این سرمایه بزرگ اجتماعی و ثروت ملی را آشکاراتر و ضرورت توجه به زیر ساخت‌های حوزه سلامت و بیمه‌های خدمات بهداشتی و درمانی را هویداتر کرد.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه متن خود آورده است: عده‌ای از شما عزیران تاکید کرده بودید که در کمک به دولت محترم مضایقه نکنم. باید عرض کنم، آموخته‌ام با توجه به حساسیت‌هایی که وجود دارد، بجای نامه‌های سرگشاده و اظهار نظر علنی و عمومی که موجب نگرانی بیشتر هموطنان می شود، چنانچه بخواهد اثر بخش باشد، نصحیت محرمانه وبی سر وصدا موثرتر است.

وی ادامه داداه: من از اوایل دی ماه و بلکه اواخر آذرماه امسال، نگرانی و همچنین نظرات و پشینهاداتم را به سمع و نظر مسوولین ارشد کشور، از جمله رئیس جمهور محترم و پیش از همه به اطلاع برخی مدیران عزیز در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسانده‌ام و برای هر نوع خدمتی رسما اعلام آمادگی کرده ام. البته ناچارم عرض کنم اکه اکثر تلاش‌هایم تاکنون کم ثمر بوده است. بدیهی است که باز هم ادامه می‌دهم، مطمئن باشید.

وزیر سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بخش پایانی یادداشت خود آوره است: امیدوارم مردم عزیز باور کننند که با شیوه‌های موجود، این میهمان خود خوانده به این زودی‌ها رفع مزاحمت نمی‌کند و هم چنان قربانی خواهد گرفت، پس لازم است توصیه‌های بهداشتی را بسیار بسیار جدی بگیرند.

تاکنون ۲۰ هزار و ۶۱۰ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۵۵۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۷ هزار و ۶۳۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «مارگاریتا روبلز» وزیر دفاع اسپانیا اعلام کرد که اسپانیا به‌زودی موشک‌های سامانه «پاتریوت» را در اختیار اوکراین قرار می‌دهد.

وزیر دفاع اسپانیا این اظهارات را در نشست مجازی گروه موسوم به «گروه رامشتاین» بیان کرد که متشکل از حامیان غربی اوکراین است.

در بیانیه وزارت دفاع اسپانیا ادعا شده که در چهار روز آینده تعداد نامشخصی مهمات برای سامانه «پاتریوت»، سامانه پدافندی ساخت آمریکا به اوکراین ارسال خواهد کرد. وزیر دفاع اسپانیا چیزی درباره تحویل سامانه‌های پدافندی پاتریوت به اوکراین اشاره نکرد.

پیش از این روزنامه اسپانیایی El Pais گزارش داده بود که مادرید به دلیل فشارهای زیاد اتحادیه اروپا و ناتو، موشک های پاتریوت را به اوکراین عرضه خواهد کرد. به گفته این رسانه، اسپانیا تنها با سه باتری پاتریوت کار می کند و حدود 50 موشک "ذخیره جنگی" برای آنها نگه می دارد.

کد خبر 6090069

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد